Baby 11 maand grootste ellende met slapen

Hee! Heftige periode en respect. Ons nichtje was in het begin ook een meeeeega huilbaby. Niks was goed en alleen maar huilen. Ook hun zijn het alternatieve circuit ingedoken en hier terecht gekomen 
https://www.praxis-andelbeek.de/leistungen/electro-acupunctuur/
het is wonderbaarlijk wat Marja Andelbeek kan verrichten op deze alternatieve wijze. Nadat ze daar waren geweest een hele andere bany. Niet meer huilen, lekker slapem, een vrolijk meisje. Zij kan in haar praktijk het gehele lichaam lezen (organen etc) en precies zien waar een obstakel zit. Marja is Nederlandse maar heeft haar praktijk vlak over de grens in Brunssum in Duitsland in Geilenkirchen. Weet niet waar jullie wonen maar als het niet om de hoek is dan is het echt de afstand waard. Ik was er eerst ook wat sceptisch over maar heb het met eigen ogen gezien. 

wij zijn er 2 weken terug ook met onze dochter geweest en zij bleek ook nog wat obstakeltjes in haar lichaam zitten. Ik ben in het ziekenhuis bevallen. Ze heeft daar klaarblijkelijk een ziekenhuisbacterie opgelopen waar ze last van had en een geirriteerde sloksdarm. En nadat we daar zijn geweest is er een hoop veranderd! 

de keuze is aan jullie zelf natuurlijk. Maar als ik je verhaal zo lees kan het niet erger worden, het huilen etc. 

succes ?

Wat heftig, en knap dat je het al zo lang volhoudt! 
ons dochtertje heeft rond 6 maanden ook een fase gehad waarin ze niet wilde slapen en alleen maar huilde. Bij ons wel in slaap vallen maar wegleggen was meteen weer wakker en brullen. Compleet hysterisch. 

wij hebben toen twee weken een hele fijne slaapcoach gehad, op afstand (coronatijdperk), en dat gaf al vrij snel resultaat. Zonder haar te moeten laten huilen. Echt heel fijn. En wij krijgen veel vertrouwen dat we het goed deden. 
Door deze consequente aanpak is het voor ons en voor ons dochtertje heel duidelijk wat er gaat gebeuren en dat we er zijn als ze ond nodig heeft, maar kan ze weer prima zelf slapen. 
Ik zou je onze slaapcoach (of welke andere slaapcoach dan ook) echt aanbevelen, kost wat maar het heeft ons echt veel opgeleverd.

Natuurlijk moet je zelf iets kiezen dat bij jullie past, maar als je de middelen hebt om een slaapcoach in te schakelen zou ik dat doen. Die kijkt wat jullie nu doen en wat er gebeurt, wat jullie willen en maakt een persoonlijk plan wat je dagelijks evalueert. Niet alleen fijn voor je kindje, maar ook goed voor het vertrouwen in je zelf! Sterkte in ieder geval, hopelijk vinden jullie snel een oplossing. 

Terug
Bovenaan