Baby 11 maanden alleen slaapzak?

Onze dochters zijn echte draaikonten in bed. Heb het ook nooit veilig gevonden om een deken/ laken te gebruiken. Ik heb lekker dikke slaapzakken. Dus lekker met koude dagen een pykama met slaapzak. Ik voel wel regelmatig in de ochtend of het nog steeds oké is. 

Mijn zoontje draait ook zijn hele bed door, hij is nu 1,5 jaar. Vorige winter precies zo, het deken had geen functie. Hij lag erboven of erop maar niet eronder. Een winterslaapzak gaat hier goed. Ik koop ze met afritsbare mouwen. Vorig jaar heeft hij de mouwen nooit gebruikt. Hij duimt en dat lukte niet met die dikke mouwen. Ook nu heb ik ze eraf gehaald. Als het kouder wordt ga ik het nog eens proberen. Hij slaapt prima dus hij zal het niet fris hebben al snap ik wel dat je die indruk kan hebben.

Zoon is 20 maanden en heeft nog nooit een deken in bed gehad...
Puckababy 4 seizoenen is perfect ??
Zn broertje die in februari wordt geboren krijgt ook alleen slaapzakken.
Dekens worden hier alleen maar afgetrapt en dan worden ze wakker van de kou. Dus alleen slaapzak is prima. Zie je slaapzak als een deken ??

Hier dochter 16 maanden en slaapt ook alleen in een slaapzak. Ze draait veel in bed (met hoofd naar voeteneind) en vindt een slaapzak heerlijk. Als we ‘s avonds haar slaapzak pakken, wordt ze helemaal blij en wil ze hem direct aan en wordt dan direct rustig. Het geeft haar een gevoel van veiligheid en slaapt er heerlijk in!

Hier ook geen deken, maar lekkere winterslaapzak met mouwen. Hoe kouder, hoe meer ze aan krijgt. Romper korte mouw of lange mouw, dikke of dunne pyjama.. en als het écht koud is evt sokken.

Terug
Bovenaan