<p>Hoi allemaal,</p><p>Gisteren ben ik bij het CB geweest voor de 11 maanden controle.</p><p>Mijn zoontje weegt 9180 gram en is 70.5 cm. In de groeicurve zit hij nog wel in het gemiddelde vak maar zijn lijn zit helemaal onderaan. Een kleintje dus.. </p><p>Ik maak me een beetje zorgen en vraag me af of ie te klein is? Misschien eet hij niet voldoende?</p><p>Hij krijgt borstvoeding (wat ik meestal afkolf zodat ik weet hoeveel ie binnen krijgt) en zijn schema zit er ongeveer zo uit:</p><p>- Als ie wakker wordt 200 ml BV - Ontbijt: granenpapje uit een bordje aangemaakt met water en een halve banaan - Rond 11 uur 200 ml BV - Lunch: 1 boterham met hummus/pindakaas etc - Tussendoor: fruithapje - Rond 16 uur 200 ml BV - Avondeten ongeveer 120 gram van wat wij eten en nog eens ongeveer 120 ml BV - Voordat ie gaat slapen een papfles</p><p>Verder slaapt hij goed: maakt 12 uur vol. Meestal van half 8 tot half 8. Overdag pakt ie een dutje van 2 a 2.5 uur.</p><p>Misschien zie ik spoken maar ik wil natuurlijk het beste voor hem en ik ben bang dat ie niet genoeg groeit.</p><p>Iemand ervaring/tips?</p><p>Liefs van een ongeruste mama </p>