Baby 11 weken, kan niet zelf poepen, moet geholpen worden, is wel dun.

Onze dochter kon ook slecht poepen als baby. Wij gaven haar hero comfort+ flesvoeding.Ze heeft ook even zakjes movicolon gebruik.Ze is nu bijna 3 jaar en heeft nu nergens meer last van. Het niet kunnen poepen is uiteindelijk vanzelf overgegaan.In hero comfort+ zit ook johannesbroodpitmeel en er is een eiwit door midden geknipt zodat het makkelijker op te nemen is voor de darmen ofzo iets. Ik weet niet of ik dit helemaal goed heb maar dan zal je dat even op moeten zoeken.Succes met alles.

Onze dochter kon ook slecht poepen als baby. Wij gaven haar hero comfort+ flesvoeding.Ze heeft ook even zakjes movicolon gebruik.Ze is nu bijna 3 jaar en heeft nu nergens meer last van. Het niet kunnen poepen is uiteindelijk vanzelf overgegaan.In hero comfort+ zit ook johannesbroodpitmeel en er is een eiwit door midden geknipt zodat het makkelijker op te nemen is voor de darmen ofzo iets. Ik weet niet of ik dit helemaal goed heb maar dan zal je dat even op moeten zoeken.Succes met alles.

Dank jullie wel! Hebben een afspraak staan bij de kinderarts (voor de zekerheid...) dat ze toch even nagekeken wordt.. het is zo zielig! Hopen dat het snel opgelost is allemaal...

Onze zoon ook zo last van dat hij weigerde te eten. Lactulose was echt waardeloos en hielp de darmkrampen alleen maar in de hand. Via de huisarts naar de kinderarts doorverwezen en hij krijgt nu forlax. Top spul, hij vind het lekker smaken en geen last van krampen. Er staat op vanaf 1 jaar maar mag gewoon gebruikt worden, wij hebben zelfs twee maanden lang 1,5 zakje moeten gebruiken en zitten nu al een hele lange tijd op 1 zakje. De tips van extra water, lactulose, vsm en zelfs rooibos hielpen niet. De omneo voeding hebben wij ook geprobeerd maar dat luste onze kleine draak niet hihi. De dunne ontlasting kan ook duiden op overloop diarree dus dan zit er nog een verstopping. Zo zielig voor de kleintjes! Vraag aan de huisarts forlax en anders doorverwijzing naar de kinderarts, daar zijn wij echt waanzinnig goed geholpen! Succes! 

Bedankt voor je bericht!!! Wij hebben 3 januari een afspraak bij de kinderarts ga zeker forlax vragen en kijken of ze misschien een verstopping heeft! Dit is echt zielig.. overdag drinkt ze slecht avond fles en ochtend fles gelukkig wel goed !! Wij hebben ook alles geprobeerd niks helpt.. we hopen dat de kinderarts een antwoord voor ons heeft dank voor je bericht 

Terug
Bovenaan