Baby 12 weken huilt veel

<p>Lieve allemaal,</p><p>Ons zoontje van (bijna) 12 weken huilt Veel, ik gok zo een 2.5 uur per dag. Ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen. Hij slaapt perfect in de nacht (bijna klokje rond in bed zonder nachtvoeding) maar overdag in bed lukt bijna nooit, ondanks vaste volgorde en troosten etc.</p><p> </p><p>Osteopaat merkte alleen stijve nek op (waarsch door vacuüm pomp)? En behandelt dit nu. Maar dit lijkt me niet de oorzaak. Reflux is het ook niet:(</p><p>Iemand een idee of tips? Zou het vanzelf beter worden? Ben soms best wel ten einde raad</p><p>Liefs x</p><p> </p>

P.s. kwartiertje na de voeding gaat het wel. Even spelen in de box bvb. Maar daarna weer vrij snel huilen. Alleen draagzak en wandelen helpt maar ik ben kapot van die mega wandelingen en zware draagzak. Wil zo graag weten wat er is:(

Slaapt ie Vooral met bedtijd dan?
Het kan gewoon een sprongetje zijn waardoor ie overdag slapen heel moeilijk vind. Het is al erg knap dat ie doorslaapt in de nacht. Ik zou in dat geval denk ik helpen met in slaap komen overdag opdat hij niet oververmoeid raakt. Dus wandelen in wagen. Evt wiegen, in slaap aaien, bij jou laten slapen. Het trekt waarschijnlijk wel bij. Alles is een fase hoe rot het soms ook is. Succes ermee ?

Hij huilt altijd..behalve een kwartiertje na het voeden..of in de auto, doek of wagen. Verder als hij op een andere plek is en wakker dan gaat hij huilen

Eigenlijk al sinds hij een week of 5 is

Oei herkenbaar. Heb er ook zo'n topic over haha. Bij ons was t sprong 3. ik was ook ten einde raad. Maar na 1.5 week ging t steeds beter. Alleen nu nog flink huilen met slapen overdag. 
Ik ben ook aan alles gaan twijfelen. Maar nu weer een vrolijke brabbelkont. Even door zetten

Terug
Bovenaan