<p class="p1"><span class="s1">Mijn zoontje is al vanaf de geboorte een moeilijke slaper, tenminste, wilde constant bij mij slapen we zijn een paar weken geleden begonnen met het leren in slaap vallen in bed (en niet in de draagdoek of op de buik). Dit ging vrij vlot. Maar nu lopen we tegen het volgende aan, hij wordt ALTIJD na 20 minuten wakker. In bed, in de wagen, in de draagdoek, op mijn buik. In de draagdoek en op mijn buik krijg ik hem op een gegeven moment wel weer in slaap. Soms lukt dit heel snel, soms duurt dit 1 min en soms wel 30 minuten. In bed en in de wagen lukt dit helemaal niet en haal ik hem er na 45 min proberen maar uit, dan slaapt hij soms toch nog eventjes in mijn armen of helemaal niet. Dit gaat met veel huilen.</span></p><p class="p2"> </p><p class="p1"><span class="s1">Ik hou mij aan de wakkertijd van 90 minuten, vaak wordt dit 75 minuten ivm de korte slaapjes.</span></p><p class="p2"> </p><p class="p1"><span class="s1">Hoe kan ik hem helpen weer verder zijn slaap op te pakken?</span></p><p class="p2"> </p><p class="p1"><span class="s1">Het in slaap vallen is dus het probleem niet. Binnen 5-10 min slaapt hij altijd. </span></p><p class="p2"> </p><p> </p><p class="p1"><span class="s1" style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik hoop dat iemand de gouden tip heeft!</span></p>