Baby 13 weken en erg kreunen

<p>Ik heb een vraagje ik heb een dochter met verborgen reflux.</p><p>Gaat soms tijdje goed en dan lijkt ze er weer veel last van te hebben.</p><p>Ze krijgt al ranitadine 2x 1.6 per dag.</p><p>En we gebruiken ook al Johannes broodpitmeel.</p><p>Maar nu herkauwd ze weer de hele dag door en af en toe een klein beetje melk in haar mond wat ze weer door slikt.</p><p>Ook kreunt ze enorm hard de hele dag door maar ik niet weet of dit nu gewoon geluidjes maken is of een reflux kwaaltje?</p><p>Kan iemand mij dat vertellen???</p><p> </p><p> </p>

Hoi,
Mijn kleintje kreunde ook zo. Een heel laag gekreun of meer gekraak. Reflux is nooit vastgesteld maar ik weet zeker dat dat het was. Hij stak ook regelmatig zijn tongetje uit en draaide een beetje met zijn hoofdje. Zijn manier om  de melk omlaag te houden. 
Succes.

Mijn zoontje heeft ook verborgen reflux. Hij maakte ook een soort kreungeluidjes. Ik gebruik nu johannesbroodpitmeel en t gekreun is duidelijk minder. Vind het bij jou lastig in te schatten of het gekreun van de reflux is, of gewoon geluidjes. Mijn zoontje maakt nl ook zo geluidjes die op kreungeluidjes lijken, maar dat is dan gewoon tijdens het spelen in de box, of bij mij op schoot met spelen. Zijn het dezelfde kreungeluidjes als eerst? Dus voor de medicatie? Ik zou het gewoon even goed in de gaten houden. Hoe gedraagt ze zich erbij, hoe kijkt ze eebij enz. Voelt ze zich op haar gemak, of toch niet? Jij voelt het het beste aan! ?

Nou ze zit al vanaf haar 4de week aan de medicatie dus dat is al eventjes toen maakte ze natuurlijk nog niet dit soort geluidjes. Dus vind het ook lastig. Ik moet over 3 weken naar de kinderarts en heb vandaag telefonisch contact gehad en de dosering is weer omhoog gezet ze zit al op het maximale.
het blijft gissen bij die ukkies wat wel en niet “hoort”
Voor de rest is ze een tevreden baby’tje die alleen dan tegenwoordig de nachten niet meer goed door slaapt helaas iemand daar nog tips voor? 
Gebruik je geen medicatie voor je zoontje?
Dat draaien met het hoofdje is doet ze ook erg veel komt dat ook door reflux ?

Klopt, ik blijf het ook lastig vinden met die geluidjes hoor. Toch blijkt vaak dat als je op je gevoel afgaat, het meestal wel klopt. 
Ik gebruik alleen johannesbroodpitmeel voor nu. Moet eerst dot even aankijken of het helpt. Lijkt er op dat dit al veel scheelt. Heb nu telkens een half schepje door zijn voeding. Toch os het nog niet helemaal weg, alleen zijn zn krampjes weer wat verergerd savonds ( was eindelijk n stuk minder aan t worden) en zijn poepluiers zijn ook echt niet grappig nu, haha! Maar goed, kijk dit weekend nog ff aan, anders misschien toch n beetje meer gebruiken. Als t na n week echt niet minder is, moest ik met m naar de huisarts.
Hoofdje draaien is ook iets wat bij reflux hoort. Mijn zoontje doet zijn hoofdje de hele tijd naar achteren en overstrekken. Ook het tongetje uit steken doet hij.

Nou hier gisteren een heel ziek meisje hebben nu antibiotica gekregen voor haar. Oorontsteking en ze was al drie weken aan het tobben dus ze vonden het nu te lang gaan duren voor zo’n kleine uk en denk ook voor de ouders haha!
Ik geef 2 schepjes per voeding van de pitmeel. Hoeveel flesvoeding geef jij? 

Och erm! Niet leuk als je kleintje zo ziek is! Gaat het nu alweer wat beter met dr? 
Ik kwam er vanochtend achter, dat onderin het doosje van de pitmeel een maatlepeltje zat verstopt... Heb de hele tojd het maatschepje van de flesvoeding gebruikt en die is n stuk groter! ? Ik gebruikte een half schepje op 150cc, komt overeen met n ruim schepje van het originele schepje van de pitmeel. 

Terug
Bovenaan