Baby 13 weken en erg kreunen

Ja gaat al een heel stuk beter gelukkig met der!
Hahaha, ja die zit soms beetje verstopt het schepje!
Ik maar ook 150 en dan 2 schepjes pitmeel erbij.
Ze drinkt alleen vandaag weer eens zoooo slecht ! Drinkt bij jou altijd het zelfde ?

Mijn zoontje is 10 weken. Hij drinkt wisselend. Ik moet zeggen dat hij met het jbpm veel rustiger is gaan drinken en alle flessen gaan leeg. Heeft zelfs nog honger daarna, dus sinds gisteravond de laatste fles opgehoogd naar 180 +6. Die heb ik vanochtend ook gegeven, aangezien hij tot 7.00/7.30 uur slaapt en dan ook echt trek heeft. 
Wel merkte ik op dat hij weer wat onrustiger aan het drinken is, ook na het drinken weer onrustig. Hoofd schudden en naar achteren strekken. Denk dat ik maar weer eens ga stoeien met de verhoiding van het jbpm. Misschien beginnen met n half schepje (maatschepje jbpm ?) erbij.

Ah wat goed zeg al zulke grote flessen.
Hij word al met honger wakker ?
Hier gaat ze opeens wanneer ze ongeveer 70cc op heeft heel erg met haar benen en armen schoppen en zwaaien!
Ze is sws erg snel afgeleid tijdens het drinken van haar fles maar als die armen en benen ook nog eens zo gaan spartelen word het helemaal een drama!
Ik vraag mij zo erg af waardoor dat nou zou komen.
Ze zeiden in het ziekenhuis dat het kan zijn dat ze haar darmpjes niet goed kan legen waardoor ze een snel vol gevoel heeft.

Terug
Bovenaan