Baby 2 weken valt moeilijk in slaap

Hier went ze niet aan hoor. Tot 6weken moesten mijn man of ik ons zoontje in slaap wiegen. Of hij viel bij mij op de borst in slaap. Nu krijgen we hem niet meer zo in slaap en moeten we hem echt in bed leggen.
Ik mis het soms haha dat die niet meer bij mij slaapt. Dus geniet er van en laat haar lekker bij jou liggen als je dat fijn vind

Met 2 weken is dat nog heel normsal, je kindje zoekt geborgenheid, heeft 9 maandem in jouw buik gezeten en wil ook nu bij jou zijn, jouw geur, hartslag,geluiden maakt het kindje rustig. Het is een fase dus probeer er ook vooral van te genieten. Je zou wel het boek droomritme kunnen lezen om positieve/gezonde  slaapassociaties te creeren waardoor je kindje over een tijdje wel meer in de wieg kan slapen. Ik ben er rond 5 en halve week mee gestart en het helpt hier echt super goed!  Tevens leggen ze in dat boek ook veel uit over slapen en hoe dit werkt per aantal weken, wakkertijden, slaapcyclussen ed. Dat is echt mega belangrijk om je kindje te kunnen helpen met het in slaap vallen ed. Echt een aanrader dus;)

Hoi hoi!

Mijn naams is Josanne Verhoof, werkzaam als pedagoog en slaapconsulent bij Villa Bimbi. Ik denk heel erg graag met je mee!
Je mag mij gerust een berichtje sturen via info@villabimbi.nl of via Whatsapp op 073 8449030 dan help ik je graag verder. 
Je kunt dan tevens een kort gratis slaapplan ontvangen.

Lieve groetjes,

Josanne
Villa Bimbi

Terug
Bovenaan