Baby 3 maanden en slapen

Hoi,
Onze dochter kreeg rond deze leeftijd om de 3 uur nog haar voeding.
Dronk niet alles leeg hoor maar wat ze op kon.

Kwamen eigenlijk uit op ongeveer 7, 11, 15, 19, 23.
Maakte haar zelf wakker of zij werd wakker. Dit om haar na 23 de nacht in te laten gaan. Ze kwam dan niet snachts nog voor een voeding.
Dit veranderde wel weer hoor door sprong, honger etc.
Ze heeft op eigen aangeven de laatste fles laten vallen bij 5 maanden. Ze werd niet wakker voor die fles en dronk telkens maar 30/40 cc. We hebben haar toen laten liggen en sliep ze tot de volgende ochtend. Veranderde ook weer ;-)

Komt ze ook in de nacht wanneer je haar wakker maakt rond 23?
Ik zou voor deze leeftijd eerder wakker maken voor de fles (als ze die dan nog goed drinkt dan he) dan laten liggen en in de nacht laten komen. Het is dan toch een beetje een nachtritme wat ze gaat creeëren wanneer ze de laatste rond 23 krijgt en dan weer naar bed.

Onze zoon krijgt tussen 7 en 8 zn zn laatste fles en slaapt door tot de volgende ochtend. Wij hebben hem nooit wakker gemaakt voor een fles. Hij heeft dit ritme nu vanaf 11 weken. 
Succes en doe vooral wat goed voor jullie voelt.

Mijn zoontje kwam ook om de 4 uur in de nacht. Om half 8 kreeg hij de  fles en we maakten hem om half 11 wakker voor dr laatste. Mijn vriend was toen de uk 6 maanden oud was een avondje alleen met hem en is in slaap gevallen op de bank. Heb hem wakker gemaakt en we zijn ons bed in gekropen. Rond 5 vloog mijn vriend het bed uit en stormde de babykamer in.. 
Wat bleek? We haalden hem uit zijn diepe slaap om half 11..

Klopt, dat gaf ik ook als reactie. Maar het cb gaf aan dat wij dit mochten doen. Toen was hij pas 8 weken, maar erg hongerig. Ze gaf aan als hij goede poepluiers heeft en geen krampen dan kan je het proberen. Wij hebben tot heden nog geen krampen periode gehad en met pap gaat het ook goed. Ook qua gewicht kon het geen kwaad. 
Als pap niet had gewerkt moesten we over op forte, tot nu toe nog niet nodig. Met nurtriton en pap in de nacht gaat het goed.  Doorslapen is bij ons wel van 11/13 uur tot 5/6 uur. Heel af en toe tot 7. 

Zelfde probleem.
Ik maak haar wakker. Ben bang dat ze ' s nachts weer gaat komen. Ga straks beginnen met papfles en proberen of ze dan doorslaapt tot de volgende ochtend.

Geen idee of ze dan ook in de nacht komt Lanoniem, omdat ik ook heb begrepen dat je een baby niet wakker moet maken. 
Door de verschillende verhalen raak ik een beetje in de war 

Terug
Bovenaan