Wat Monique ook al zegt! Toen ons zoontje 3 weken was kreeg hij 6/7 flessen van 90 cc en soms 120 cc. Wij probeerden om de 3 uur aan te houden, als het een keer 3,5 was was dat mooi, en voor ons 'moest' er minimaal 2,5 uur tussen zitten (als hij daarvoor voor voeding kwam was ons uitgelegd dat er vaak iets anders dwars zat).
Je kunt misschien proberen een beetje te 'spelen' met de hoeveelheden? Bij ons was de ochtendfles bijvoorbeeld altijd wel vol (120), maar 's middags bijvoorbeeld gaven we vaak 90. Verder zou ik ook proberen te kijken naar je baby, je moet natuurlijk in principe niet de op het pak aangegeven dosering overschrijden maar eerlijk gezegd hebben wij zelf geprobeerd dat met name die eerste weken een beeeetje los te laten (honger is honger) en volgens mij is daar niets mis mee (zolang het binnen de perken blijft). Die eerste weken zijn ze zoo hard bezig met groeien, ik wilde hem gewoon geven waar hij om vroeg. En nu onze zoon 12 weken is drinkt hij 'netjes' de aangegeven hoeveelheid en niet meer dan dat.