Baby 4,5 maand niet zelf kunnen slapen

Ik zou hem ook niet te lang wakkerhouden max een 1,5 uur. Ik had ook precies de zelfde problemem met mijn zoon, iedere dag was het een drama het slapen. Op een gegeven moment was het genoeg geweest. Hij moest echt leren slapen in zijn bed. Ik maakte de dag voorspelbaar voor hem en bleef hem consequent op bed leggen. Het heeft heel veel tijd en energie gekost maar nu slaapt hij zonder gehuil. Hier werkte het ook niet om hem eerst te wiegen en daarna op bed te Zetten hij werd gelijk wakker, ze moeten echt leren slapen.
 
In de kinderwagen slaapt hij soms wanneer we een stukje gaan te lopen. Ik heb laatst een boek gekocht van kinderslaapcoach suzanne willekens Slaap! Staat ook veel in en kijken of er wat tips in staat. We gaan hem nu 2 keer per dag 1,5 uur op bed doen en hopen dat hij zelf leert slapen ?
 
Ik ben benieuwd, mijn manier is het niet omdat het ook zonder huilen kan. En ik ben zon mordrr die vind dat een kindje die je laat huilen alleen maar leert dat je niet komt en daarom stopt met huilen, maar dan alsnog stressvol slaapt.. (met het risico op onaardig gevonden te worden door je)
Ik hou de manier van Stephanie Lampe aan, ik vond het echt de moeite waard 
Zie hier
Heel veel sterkte de komende week, het zal denk ik met veel huilen gepaard gaan. Laat je weten of het werkt voor jullie :)?
 
Idd na anderhalf uur wakker weer in het bedje leggen. Je kan er dan wel naast zitten evt met je hand op de buik zodat ze wel voelt dat je in de buurt bent maar dat ze wel leert om in slaap te vallen als ze in bed ligt
 
Oh excuses, ik heb net die site van Suzanne Willekes bekeken maar zij geeft ook aan dat haar training voor boven de 6 maanden is :).
 En dat zij ook Slaapcoach is bij ouders van nu en ook uit gaat van een wakker tijd van 90 minuten. Ik voel me een beetje een zeur nu! Ook een goed boek dus waarschijnlijk! Succes ermee! Hier het artikel van ouders van nu :)
Ik ben benieuwd hoe het gaat straks!
 
Vanmiddag naar huisarts gegaan. Blijft dat hij na vele bezoeken bij huisarts, veel lucht in zijn buik heeft zitten waar hij last van heeft. We moeten hem heel veel helpen om te boeren en moet zelf weggaan. Nu heb ik op internet gelezen over sab simplex.. weet iemand nog andere tips of middelen voor het helpen van boeren of over lucht in de buik? 
Ben in ieder geval blij dat we nu weten waar hij last van heeft ?
 
Wat goed om te lezen! Behalve rechtop houden en kloppen op de rug, wrijven over de buik en de kikkerhouding met gehurkte beentjes zitten weet ik dit niet.. succes er mee en hopelijk is het slapen snel beter !
 
Ja echt fijn!
We hebben hem meer op zijn buik en gebruiken cinababy van VSM. Heb hem op zijn buik in ledikant, duurde even maar hij is zelf in slaap gevallen ?
 
Terug
Bovenaan