<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij ermee kunnen helpen.</p><p>We hebben een weegschaal gekocht en we wegen onze zoontje regelmatig. Nu hebben we geconstateerd dat het gewicht na meer dan een maand hetzelfde is. 06-04 woog hij 6300. rond 20-04 ongeveer 6550. Sinds paar dagen valt hij af. Nu ongeveer 6400. </p><p>We hebben dit voorgelegd aan de CB en logischerwijs het antwoord wat ik verwachtte is dat het gewicht binnen de curve is, dus goed. Zijn gewicht zit wel aan de onderkant van de curve. </p><p>We zijn 3 weken geleden begonnen met vaste voeding (oefenhapjes). We pureren groentes en geven dit aan hem. Hij pakt dit heel erg goed op. Hij krijst voor meer hapjes. Omdat het oefenhapjes zijn geven we hem niet meer dan 3 -4 kleine lepeltjes. CB heeft aangegeven dat als de baby meer wilt dat wij ook meer mogen geven. Dit hebben wij gedaan. Het viel ons op dat ons zoontje minder poept. Hij heeft een ontlasting om de 4-5 dagen. Daarnaast laat hij ook veel pufjes. Ook is het teruggeven van melk enorm toegenomen. Hij krijgt 4 flessen moedermelk en 2 flessen Nutrilon met elk fles 2 scheppen Johannesbroodpitmeel. </p><p>Zijn buikje gaat flink te keer soms. <br /><br />Herkent iemand deze problemen? We maken ons best wel zorgen. Met name zijn gewicht geeft ons wat stress. Hij is best wel dun geworden. </p><p> </p><p>Alvast bedankt!</p><p> </p>