Baby 4,5 maand valt af

[quote quote=10319173]Op,deze,leeftijd groeien kinderen vooral nog van de bv/kv. Dus als hij te weinig aankomt,en darm’problemen’ heeft sinds de hapjes zou ik die minderen en eventueel wat meer bv/kv geven. De darmen moeten nog leren om voedingsstoffen uit de hapjes te halen, dus dit kost in het begin meer energie. Bedenk ook dat als een,volwassene wilt afvallen deze juist groente en fruit gaat eten ipv andere dingen. Dus zoveel calorieën zitten er ook niet in hapjes. Daarnaast zijn de darmen pas met 6 maanden rijp voor andere voeding dan bv/kv. Kan je als je googled ook veel over vinden.[/quote]
We zijn nu gaan minderen met hapjes geven. We geven hem nu nog maar 2-3 kleine lepeltjes puur om hem te wennen aan de groente en fruit. 
 
[quote quote=10319128]Hoe ging het voordat je met de hapjes begon? Waren deze problemen er toen ook al? Anders zou je kunnen kijken wat er gebeurd als je geen hapjes meer geeft. Dan weet je gelijk of het daar aan ligt of niet. Mijn zoontje kreeg in elke fles de maximale hoeveelheid van 4 schepjes Johannesbrood dus ik denk niet dat het daar aan ligt. Maar elk kindje is anders dus elk kindje reageert ook weer anders op eten en drinken.[/quote]
Hiervoor kwam hij redelijk aan. In de grafiek ongeveer in het midden. Hij spuugde ook redelijk veel. We geven hem nu veel minder vaste voeding, en dat lijkt ook niet te helpen. Hij valt nog steeds af en/of komt niet aan. De CB heeft aangegeven dit een maand af te wachten en indien het in gewicht niet aankomt een onderzoek wilt gaan doen. 
 
 
[quote quote=10319125]
Hmm miss dr combi van alles is best veel borst voeding fles voeding jpb en vast voedsel.
Gelukkig heeft die van mij nergens laat van en krijgt elke ochtend een groente hapje hoeveel wissel jullie van groentes?
Miss minder wisselen
Die van mij deed juist beter met ontlasting eerst helemaal niet met fles voeding en nu dat ik groente hap geef juist wel per baby dus verschillend
[/quote]
Ja we wisselen van groente en fruit. 
 
Je kan ook een verwijzing naar een diëtiste vragen heb ik voor mijn dochter ook moeten doen omdat ze te weinig aankwam maar gelukkig heeft haar lichaam zichzelf herstelt en is ze inmiddels de nodige kilo's aangekomen 
 
we zijn gestopt met vaste voeding. Het heeft niet echt geholpen. Hij blijft enorm veel spugen en hij komt amper aan. We hebben een doorverwijzing gekregen voor een afspraak bij de ziekenhuis. 
Het maakt niet wat wat hij krijgt borstvoeding, JBP, Flesvoeding, het komt er allemaal zeer gemakkelijk uit
 
Hoi!
Ik las dit onderwerp en je eerste bericht komt heel erg overeen met wat wij hebben. Ik hoop dat je hier nog bericht van krijgt en wilt laten weten wat het nou uiteindelijk was bij jullie.
 
Terug
Bovenaan