[quote quote=10228401]
Hallo! Onze Floor van 4,5 maand slaapt eigenlijk nooit zelf. Haar laten slapen kost elke dag, bij elk slaapje, veel energie van mama of papa. Nou heeft onze meid eczeem en met al.die here dagen is dat vreselijk. Se slaapt San moeilijk van de jeuk en pijn (zijn bij de huisarts in behandeling, heben zalf etc). Nu de hitte weg ia, Is de eczeem ook weer aan het verbeteren.
Eigenlijk Is Floor vanaf de start een draagdoek-baby. Lekker dicht bij mama en wiegen maar. Dan slaapt ze goed. In de goede dagen die we hadden, Onder hitte en eczeem, sliep ze wel eens zelf in, overdag en avond lukte dat.
Maar nu….Ik weet het niet meer. Kost zoveel tijd en energie. Voor een slaapje van 45 minuten ben ik een half uur bezig.
En ja, we hebben een bedritueel, ik geef borstvoeding, ze groeit goed… Ik hou ook de tijd in de gaten en na.ongeveer anderhalf uur Is ze toe aan een slaapje. Maar in bed leggen Is mopperen en ook krijsen. Ik kan haar echt niet laten liggen dan…toch? Hoe lang laten jullie je kind huilen en krijsen?
Pfff…Ik typ dit als vermoeide, verwarde mama die het niet meer weet. Elke nacht van ongeveer 19.00-07.00 maar voeding om 22.30-02.30-05.00…Zoiets ongeveer…en soms geen voeding maar troost zoeken omdat doorslapen niet lukt. Ohja…en een speen lukt niet.
Ik weet niet waar ik het zoeken moet. Iemand een idee?
[/quote]
Ik laat hem niet veel huilen, want hij raakt daar nog meer in paniek en slaapt hij helemaal niet. En ik heb gelezen dat op zo een leeftijd laten huilen niet goed is voor hun ontwikkeling en band met de ouders. Mijn zoontje heeft ook eczeem maar niet pijnlijk denk ik anders zou hij overdag ook niet slapen. Het is denk ik een moeilijke periode 4 maanden pfffd jij ook heel veel succes laten we hopen dat het beter gaat worden