<p>Wie heeft de gouden tip voor me of herkent dit?</p><p>Mijn dochter van 4 weken valt niet zelf in slaap en wil alleen bij mij slapen. Dit is al vanaf het begin.</p><p>Voor het slapen gaan zijn we gemiddeld 2 uur bezig haar in slaap te krijgen. Ze word steeds wakker, en wil dan weer drinken aan de borst voor troost. Ze valt namelijk alleen aan de borst in slaap. Na de nachtvoedingen ben ik ook weer gemiddeld een uur bezig haar in slaap te wiegen. Als ik haar terug leg word ze wakker en is het weer eerst aan de borst, wiegen en opnieuw proberen. Zo ervaar ik de gebroken nachten als zwaar. Zowel cosleeper naast mij of tussen ons in op aankleedkussen is het zelfde verhaal.</p><p>Overdag krijg ik haar ook niet in eigen bedje/box. Of ik haar er nu wakker in leg of ik wieg haar eerst in slaap, zodra ik haar neer leg gaat ze huilen. In mijn armen of op mijn buik slaapt ze goed. Wel ook altijd in slaap vallen aan de borst. Ik heb een draagzak maar zou het zo fijn vinden om zelf overdag ook een keer een dutje te kunnen doen. Zo ga ik er zelf langzaam aan onderdoor.</p><p>Langer dan 15/20 min laten huilen lukt me niet. Ook baker ik haar in en heb ik een gedragen shirt van mezelf geprobeerd erbij te leggen ivm geur. </p><p> </p>