Baby 5,5 maanden slaapt op buik

Lekker laten doen hoor, hij is sterk genoeg om zijn hoofdje te draaien. Ook wij hebben een aerosleep matrastopper en dit gaf mij toch een fijner gevoel aangezien je hier nog doorheen kan ademen als je er met je neus op ligt

Sinds ons dochtertje kan draaien slaapt ze geregeld op haar buik. Dan is ze echt tevreden. Als het hoofdje met gemak gedraaid kan worden zou ik me er niet druk om maken. Wij hebben geen aerosleep trouwens. 
Je kindje is al 5,5 maand begrijp ik, dan zijn ze al flink sterk. 10x per nacht omdraaien is voor hem en jullie niet leuk.

Bedankt voor jullie reacties. Het stelt mij in ieder geval iets gerust.

Aerosleep hebben wij overwogen, maar toch niet gekocht. Ik kon geen wetenschappelijk bewijs vinden dat het echt werkt. Wij hadden zelfs overwogen om zo’n ademhalingssensor te kopen, maar toch niet gedaan. Overbezorgdheid is ook niet goed.

Wij moeten er vertrouwen in hebben. Gelukkig slaap hij nog bij ons op kamer. Ik ga hem af en toe in de gaten houden.

Ook ben ik spelenderwijs mijn baby aan het trainen om terug te rollen.

Hey,

M'n dochtertje sliep met 1 week al slechter, ingebakerd maar dat hielp maar 2 nachten. Toen overdag in kinderwagen op de buik gelegd terwijl ik erbij was en ze sliep als n roosje.
Sindsdien slaapt ze altijd op haar buik. Op haar rug never nooit niet..
Ze kon daardoor juist heel snel haar hoofd goed omhoog houden en draaien en nooit wat gebeurd. Overdag camera aan, dat is gewoon prettig maar eigenlijk meer omdat ik dan kan zien als ze haar speentje kwijt is :)

Laat het CB maar lullen. Je kind slaapt gewoon zoals die t wil. Vroeger sliepen ze bij ons thuis ook allemaal op de buik en toen werd er ook niets over gezegd.

Terug
Bovenaan