<p>Dag allemaal, Mijn zoon van 5 maanden heeft al maanden last van krampjes. Eerste 3 maanden neem je het voor lief omdat het erbij hoort. Na van alles geprobeerd te hebben, leek probiotica te helpen. Na 3 maanden werd het minder en leken de krampjes te verdwijnen. Wat een rust.. enkele weken later kreeg mijn zoon last van diarree en keerden de krampjes terug. 5 weken aan diarree, een aantal bezoekjes aan de huisarts en uiteindelijk ook bij de kinderarts geweest. Niks aan de hand, mogelijk een virus met als mogelijke gevolg een tijdelijke lactose intolerantie. Meer zou het niet zijn. Nu weken verder nog altijd last van krampjes. Vooral gedurende de nacht. Ik heb het CB geraadpleegd en die adviseerden Nutrilon Omneo te gebruiken. Ten einde raad hebben we dat gedaan in de hoop dat het beter zou worden. Dat was zo de eerste 2 dagen en daarna keerden de krampjes volop terug. Nu alweer nachtenlang achtereen wakker. We zijn nu een paar dagen bezig met de Omneo. Nu weet ik ook wel dat je het even moet aankijken, maar ik weet even niet meer wat te doen. Wie o wie kan ons helpen? Alvast bedankt, een uitgeputte mama hier..</p>