Baby 5 maanden volop krampjes. Ten einde raad..

Net zo lang zeuren tot je baby getest wordt op kma enzo! Ze nemen dat inderdaad helemaal niet serieus terwijl het echt kan zonder alle standaard symptomen! In omneo zitten verknipte eiwitten, maar nog steeds wel eiwitten. Misschien zelf overstappen op iets van pepti? Steeds veranderen van voeding is ook niet goed voor die darmen natuurlijk, maar niks doen is misschien ook geen optie?

Heb ik hier ook gehad , en bij elke fles huilen vd pijn... echt zielig..! veel kramp..ook 3 weke waterpoep ..ziekenhuis geweest met onderzoeken..kwam verder niets uit.. toen zijn we overgestapt op de melk extra care vd kruidvat. Tegen darmkrampen en moeizame ontlasting. Afkloppen..we zien echt resultaat! en hij drinkt nu heerlijk rustig z'n fles en veeeel minder darmkrampen tor bijna niet.

Dank voor jullie reacties allemaal, wordt gewaardeerd. 
wederom een slechte nacht hier. Uitgeput en heb maar weer het ziekenhuis gebeld om toch aan te dringen op een kma test. De arts is niet op de poli de komende tijd en de telefoniste zal een berichtje achterlaten. Wellicht dat de arts daarop reageert. Tsja.. wat moet je ermee..
We zijn tweemaal bij een osteopaat geweest en na de 2e behandeling hoefden we niet meer terug te komen. De spanning was uit zijn lijfje.
Mijn zoontje krijgt nu nog Omneo, zo'n anderhalve week. Als het met 2 weken niet beter is, dan stop ik ermee. Hij lijkt er juist meer last van te hebben. Pfff, wat moeten we toch doen? Ik weet het even niet. 

Nogmaals dank allemaal!

Als het kma is heeft kruidvat iig voeding op basis van geitenmelk..misschien kan hij daar wel tegen. Maar zoals al eerder gezegd is is steeds wisselen van voeding ook niet goed. Dus ik weet niet of het verstandig is om weer te wisselen. 

Terug
Bovenaan