Baby 5 wkn standaard 6:00uur wakker

<p>Hallo, ik heb een zoontje van 5 weken oud en er is steeds meer ritme te ontdekken in onze dag en nacht. </p><p>Rond 22:00/22:30 uur krijgt hij zijn laatste fles en sinds een aantal nachten laat hij daarna er nu 4/5 uur tussen tot de volgende fles en afgelopen nacht zelf 6 uur! </p><p>Alleen hij is elke dag standaard om 6:00uur wat wakker, hij is dan aan het jengelen/1 klein huiltje en slaapt dan weer. Als ik bij hem ga kijken ligt hij gewoon met zijn ogen dicht en slaapt, maar in zijn slaap huilt hij dus wel af en tie vanaf 06:00uur. Inmiddels gaan we niet meer bij hem kijken (tenzij zijn huil heftiger wordt) meestal is hij een uur later dan echt wakker en halen we hem uit bed.</p><p>het gevolg is dat ik dus al vanaf 6:00uur wakker ben en niet meer echt slaap. </p><p>Hij hoeft dan nog niet altijd weer een voeding te hebben, vandaag had hij namelijk 4:30 een fles gehad en 6:00uur ‘wakker’ overdag laat hij tussen alle voedingen 3uur zitten (heel soms komt hij al met 2,5 uur)</p><p>hebben jullie nog tips toevallig, of wil ik nu te veel? ? Ik snap dat een baby van 5 weken nog niet meteen de nacht door kan slapen tot 7/8uur. </p>

Ik zit in dezelfde situatie als jij, denk dat we nog iets teveel willen ?? je kan hem gaan wegen en de voeding eventueel wat ophogen, misschien dat tie dan wat langer slaapt.

Haha ja dat dacht ik ook al, ben eigenlijk al heel blij en dankbaar dat hij ons snachts steeds wat langer laat slapen. 
Vandaag naar het cb dus dan wordt hij gewogen. 

Wauw.. ik lees dit en denk.. wat zouden veel mamas jaloers zijn dat hij maar 1x komt voor nachtvoeding... 6uur is een heel normale tijd!

Inderdaad: wat fijn dat hij maar 1x per nacht komt!
Onze dochter sliep ‘pas’ van 5 maanden de nachten door zonder voeding. En nu met 7 maanden is het normaal dat ze tussen 5.00 en 6.30 wakker is. 
Ik weet uit ervaring dat het als eindeloos lang kan voelen, maar het ritme komt vanzelf wel!

Aah ja ik denk dat je het zelf altijd meer wilt en dan lees je dat kindjes van dezelfde leeftijd helemaal snachts niet meer komen. Haha jullie hebben gelijk ik mag niet klagen ? maar dit is pas sinds 4 dagen hoor, daarvoor nog wel meerdere keren per nacht eruit. Maar goed te horen dat er meerdere kindjes standaard om 6:00uur wakker zijn ?

Terug
Bovenaan