<p>Hallo, ik heb een zoontje van 5 weken oud en er is steeds meer ritme te ontdekken in onze dag en nacht. </p><p>Rond 22:00/22:30 uur krijgt hij zijn laatste fles en sinds een aantal nachten laat hij daarna er nu 4/5 uur tussen tot de volgende fles en afgelopen nacht zelf 6 uur! </p><p>Alleen hij is elke dag standaard om 6:00uur wat wakker, hij is dan aan het jengelen/1 klein huiltje en slaapt dan weer. Als ik bij hem ga kijken ligt hij gewoon met zijn ogen dicht en slaapt, maar in zijn slaap huilt hij dus wel af en tie vanaf 06:00uur. Inmiddels gaan we niet meer bij hem kijken (tenzij zijn huil heftiger wordt) meestal is hij een uur later dan echt wakker en halen we hem uit bed.</p><p>het gevolg is dat ik dus al vanaf 6:00uur wakker ben en niet meer echt slaap. </p><p>Hij hoeft dan nog niet altijd weer een voeding te hebben, vandaag had hij namelijk 4:30 een fles gehad en 6:00uur ‘wakker’ overdag laat hij tussen alle voedingen 3uur zitten (heel soms komt hij al met 2,5 uur)</p><p>hebben jullie nog tips toevallig, of wil ik nu te veel? ? Ik snap dat een baby van 5 weken nog niet meteen de nacht door kan slapen tot 7/8uur. </p>