Baby 5 wkn standaard 6:00uur wakker

Je kunt er weinig aan veranderen, maar het is in elk geval prima om hem te laten liggen totdat hij echt wakker is. Waarschijnlijk wen je er zelf ook aan en kun je over een paar dagen zelf ook gewoon weer in slaap vallen ondanks de huiltjes af en toe. 
Fijn in elk geval dat hij maar 1x per nacht komt! 

Niet gek hoor. Mijn dochter is 4 maanden en slaapt meestal niet eens tot 6 uur! Die blijft wakker na de voeding van 3uur. Hele normale tijf voor baby's.

Ons mannetje is nu 9 weken, maar kreeg met 5 weken om 23.00 uur een fles en kwam dan pas rond 6 uur weer. Met 6 weken werd dit ineens 7 of 8 uur. Het komt dus ook vanzelf. Vanaf 7 weken zijn we naar 5 wat grotere flessen gegaan, omdat hij dus zolang doorslaapt en 6 flessen echt niet meer lukte. Nu de laatste fles rond 22.45 en dan tussen 7 en 9 pas weer. 

Ons mannetje is nu 9 weken, maar kreeg met 5 weken om 23.00 uur een fles en kwam dan pas rond 6 uur weer. Met 6 weken werd dit ineens 7 of 8 uur. Het komt dus ook vanzelf. Vanaf 7 weken zijn we naar 5 wat grotere flessen gegaan, omdat hij dus zolang doorslaapt en 6 flessen echt niet meer lukte. Nu de laatste fles rond 22.45 en dan tussen 7 en 9 pas weer. 

Mijn kindje is nu bijna 6 maanden en heeft denk ik 3x ofzo “per ongeluk” van 8 tot een uur of 6 geslapen.... normaal gesproken komt hij tussen zijn bedtijd en de ochtend nog 2 à 3x voor een voeding. Dus eh ja tel je zegeningen zou ik zeggen.. ze zijn toch allemaal anders en je kunt niet veel anders dan in het ritme meegaan!

Terug
Bovenaan