baby 6 maand kan niet tegen fruit en groente wat nu?

Hoi Fey,

Ik heb een tijdje geleden gereageerd op de bericht op het 2-3 jaar forum voor dat voedingsschema van het cb. wil je dat nog hebben? Dan moet je je even een mail adres sturen waarop ik je adres kan krijgen.

Groetjes Reisa.

Hi Reneke,

Bonbébé  heeft 2 varianten; Standaard en Comfort Care, ik gebruik dan ook de Comfort Care.
Ik heb op de site van Bonbébé even het e.e.a. gekopieerd, misschien wel makkelijk!

Bonbébé Comfort Care is bedoeld voor baby’s die last hebben van spugen of krampjes. Bonbébé Comfort Care 2 bevat de natuurlijke vezel johannesbroodpitmeel, die de voeding iets dikker maakt dan normale voeding. Uit de praktijk blijkt dat baby’s minder spugen of zelfs stoppen met spugen. De vezels nemen extra water op. Zo zorgen de vezels ervoor dat er meer water in de darmpjes is. Hierdoor kunnen darmkrampjes aanzienlijk afnemen.

Het merk Bonbébé is een 'eigen merk' van verschillende supermarkten. Je vindt Bonbébé in de volgende

supermarkten

: MCD, Boni-markt, Coop, Supercoop, Deen, Dekamarkt, Jumbo, EmTé, Hoogvliet, Jan Linders, Plus, Poiesz, Sanders Supermarkt, Attent, Meermarkt, Golff, Spar en Vomar.

Nou Succes met zoeken dan maar en hopelijk helpt het bij jullie net zo goed als bij ons!

Groetjes Saskia

hoi hoi

heb het zelfde probleem sverre kon in het begin ook niet tegen sommige groente. schreeuwden hij het uit zo zielig. en ook spugen wel 10 churts op een dag was normaal.

wel tig keer bij de ha geweest had inderdaat geen zin hoort er bij ja ja dacht ik elke keer.

maar nu ben ik via het cb door gestuurd naar een diëtisten was voor ons echt de oplossing. wat bleek sverre had koemelk allergie niks bulten of andere dingen vooral spugen. na 8 maanden waren we er achter.

mischien is dat een oplossing voor jullie ook?

nou doei doei lucy

Peer kan flinke reacties oproepen bij kinderen die er gevoelig voor zijn!

Ik zou nu eerst even een weekje alleen melk geven, tot hij tot rust gekomen is, en dan heel voorzichtig beginnen met groente. Op www.borstvoeding.com staat een heel duidelijk introductieschema, dat ook heel goed samen kan met de fles.

Terug
Bovenaan