Baby 6 maanden nog steeds berg

Mijn zoontje had er als baby geen last van, maar ik zag pas bij het luizenpluizen toch behoorlijk wat berg zitten. Je ziet er alleen niets meer van door al dat haar. Hij heeft er ook geen last van. Hij is nu 5. 
Mijn dochter is nu 22 maanden en had als baby flink wat berg. Bij haar is het allemaal verdwenen, maar ook pas na 1 jaar. 

Mijn dochtertje van 8wken heeft het (nog) niet. Maar kreeg de tip toen ik nog zwanger was.
Tea tree oil speciaal voor kinderen. 
Ik heb zelf geen ervaring mee maar de dame die me deze tip gaf had vroeger ook al van alles geprobeerd. 

Mijn zoontje heeft t ook een tijdje gehad. Hij begon er op een gegeven moment veel aan te krabben (ook vanwegw eczeem). Ik had bergzalf van dr leenaarts gehaald. Werkt super goed. Erop gesmeerd, 2/3uur laten intrekken en dan eruit kammen met een luizenkammetje (zit in de verpakking) 

Mijn zoontje heeft t ook een tijdje gehad. Hij begon er op een gegeven moment veel aan te krabben (ook vanwegw eczeem). Ik had bergzalf van dr leenaarts gehaald. Werkt super goed. Erop gesmeerd, 2/3uur laten intrekken en dan eruit kammen met een luizenkammetje (zit in de verpakking) 

Ons zoontje van 6 maanden heeft het nog een klein beetje, maar het wordt minder sinds we elke dag van die haarspray van Zarqua gebruiken en even met borsteltje zijn haren borstelen

Terug
Bovenaan