Baby 6 maanden valt bijna nooit snel in slaap

Nog een laatste tip (dan weet ik er echt geen meer!), misschien helpt het om de anderhalf uur alvast wat los te laten en te proberen na 2 uur haar op bed te leggen. Tussen de 6 en 8 maanden verandert hun ritme weer en kunnen ze langer achter elkaar wakker zijn, misschien is jouw kindje daar sneller mee?

De korte slaapjes had mijn zoontje ook in die tijd, dat was gewoon afwachten. Nu slaapt hij 1 tot 3 uur achter elkaar, maar dat doet hij pas sinds een week of 3.

Succes! 

Ik het begin sliep onze dochter ook slecht in, veel huilen. Probeer je kindje eens op de buik te laten slapen, onze dochter blijkt een buikslaper te zijn. Het moet stil zijn in huis, met geluiden aan slaapt ze slecht. Het ene kind wilt geluid het andere heeft het graag stil. We laten onze dochter van 6 maanden nu 2 uur wakker, dan is haar slaapt cyclus ook langer. 
Succes, en onthoudt alles is maar een fase

Overdags hier meestal ook drama, snachts tot aan de 7 maand continu de tut aangeven tot ze hen zelf kon pakken. Ik had 4 tutteldoeken met speen in er bedje liggen dit hielp aanzienlijk. 

Terug
Bovenaan