Baby 6 maanden verlangen naar nieuwe zwangerschap

Ja dat is wat bij ons ook wel een beetje meespeelt. Ik heb voor onze dochter 2 miskramen gehad met een vervelende nasleep en dat houden we toch altijd in ons achterhoofd.  
Ik had mezelf voorgenomen dat zodra ze 1 word er weer voor te gaan dat leek mij het ideale scenario maar na 2 kraambezoeken van de week en babyknuffelrn gaan die eierstokken toch al weer opspelen?

Het heeft zijn voor en nadelen. Voordelen zijn wel dat ze heel dicht op elkaar zitten en daar mogelijk hechter van worden, dat de eerste de verandering naar een tweede minder bewust meemaakt en er dus vaak ook makkelijker mee omgaat, dat je inderdaad sneller uit de luiers bent enz enz. Nadelen.. Tja.. er zijn er vast genoeg Maar ik ken mensen die tweelingen hebben gekregen of 3kinderen achter elkaar en ze redden het allemaal prima. Daarbij.. wie zegt dat je meteen zwanger word? Misschien duurt dat wel een jaar 

Hoihoi
Ik herken je gevoel ik loop ook al een aantal weken met het gevoel dar ik zo graag weer zwanger  wil worden van de 2e.
Mijn zoontje is nu 7.5 maand liefst zou ik al willen beginnen  maar man lief wil liever  wachten  tot tegen de zomer . Als hij bijna 1 is Dus gaan we denk ik  maar een tussenweg  zoeken hierin.
En wat andere hier van vinden moet je je niks van aan trekken hoor het is jullie leven en jullie gezinnetje
Hetis leuk toch 2 kleintjes kort op mekaar  des te meer zullen ze met mekaar hebben denk ik zo. 

Hè hoi,
Onlangs heb ik hier ook een topic over gestart. Onze zoon is nu 9 maanden en wij willen ontzettend graag een tweede kindje. Ook ik ben bang voor reacties van buiten af. Maar hey, het is ons leven toch? Een ander heeft hier niks mee van doen. 
Misschien vind je het fijn om privé contact hierover te hebben. Ik sta daar wel voor open. Mocht het zo zijn, stuur dan gerust een mailtje naar mamaliciousoudersvannu@hotmail.com

Liefs

Ik zou je niets aantrekken van de reacties. Ik en mijn broertje schelen 13 maanden, altijd super leuk geweest, dus als jullie er nu aan toe zijn zou ik er echt gewoon voor gaan! Ik kan me nu niet voorstellen hoe ik me voel na deze zwangerschap (nu 26 weken zwanger van de eerste), maar zou me niet laten tegenhouden door reacties hoor! Die krijg je toch wel, wat je ook doet. Dat je te jong (of te oud) bent, te kort bij elkaar (en als je langer bij elkaar bent zonder kinderen is dat ineens raar), waar je woont, dat je blijft werken veel dagen (of juist stopt). 
Het is juist hartstikke leuk 'dicht' op elkaar te zitten, heb echt het gevoel dat m'n broertje onderdeel is van mijn vriendenkring en andersom ook.

Terug
Bovenaan