Baby 6 mnd. laten huilen of toch speen blijven geven in nacht?

Hallo allemaal, ons zoontje van 6 maanden oud wordt iedere nacht tussen de 4 a 10x wakker. Ik sta dan op, geef hem zijn speen en dan slaapt hij weer verder. Toch begint mij dit nu na 6 maanden op te breken. Het consultatiebureau adviseerde om hem 3 nachten te laten huilen. Ikzelf voel daar weinig voor eerlijk gezegd. Iemand die dit wel heeft gedaan? Zo ja, heeft het gewerkt?..

Wij hebben het niet gedaan. Wij hebben juist een speen dr bijgekocht, toen ze zelf de speen in dr mond kon doen. Ze kreeg dan eentje als ze ging slapen en legde als ze sliep de andere bij dr. Als ze de ene verloor kon zd de andere pakken.

Indd bed vol pleuren met spenen ? mijn meidje is 7 maand en pakt hem nu eindelijk zelf hihi en een knuffel deraan vastmaken. Ik heb zon konijntjeslap vd zilverenkruis en zon nijn vd bambino/kruidvat ideAal. Nu roept ze alleen als ze het arme beest ver weg heeft gegooid 

Pff ik maak ook het zelfde mee met mijn zoon van 6 maanden. Ik wil hem ook niet laten huilen heb ook nog een andere zoon die naar school moet en een werkende partner die vroeg op moet. Het begint mij ook op te breken.

Laten huilen is ook niet mijn ding, vind het ook een heel verschil tussen laten mopperen of laten huilen. Huilen doen ze nooit zomaar al is het maar voor troost.     
Maarja wat voor de 1 werkt. Als je echt zeker weet dat er echt niks is maarja sluit dat maar uit voorbeen baby... 
nu slaapt ze ook pas weer sinds een week door. Maarja er hoeft maar weer een tandje of oorontsteking langs te vliegen... 
niets is zo onvoorspelbaar als een hummeltje ?

@sammerd het is wel om zijn speen want daarna slaap hij weer verder. Voor melk word hij ook nog wakker zonder melk slaap hij ook niet verder. Ben ook de hele nacht bezig om speen te geven?

He garrie, maar geef je hem ook nog melk? En de speen situatie is ook erg hekenbaar 2wk terug stond ik ook nog 20x per nacht die tut in te schuuven hihi maar na de 1e wk kreeg ze hem ineens al vaker zelf te pakken, nu vannacht ook maar 1x geweest. Dus het kan ineens wel verbeteren als het een schrale troost is ? ik heb zelf een camera boven het bed waardoor ik zie wat ze uitspookt. Als ze aan het klooien is laat ik dr vaak even. Zie ik dat het end zoek raakt en ze overstuur raakt dan loop ik voor de woede uitbrsting want dan is het end zoek. Heb wel het idee dat ze het heeft geleerd door het aanklooien. 

Terug
Bovenaan