<p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Hai hai even een tijdje hier niet geweest. Mijn zoontje nu 6 weken. Heb deze topic weer een beetje bijgelezen. Mijn zoontje slaapt sinds 2 weken ongeveer 3 a 4 uur in de nacht dan voeding en dan weer 3 a 4 uurtjes slaap dus hier ben ik blij mee. Overdag heel vaak wakker behalve als ik hem in de middagen mee neem naar visite. Dan valt ie van de stemmen in slaap ofzo. Mensen zeggen dan steeds wat een rustig kind terwijl hij bij mij thuis vaak ook hyper is overdag. Als ik dat uitleg dan kijken ze me aan van ja ja. Maar echt standaard valt ie zo diep in slaap als ik op visite ga of mensen komen bij mij. Vanaf het begin tot eind en zodra weer thuis dan is ie klaarwakker. Stiekem vind ik dit wel jammer of is dit heel gek wat ik zeg? Ze zeggen steeds, slaapt ie nou alweer?? </p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Maar zo gek is dat toch niet voor een kind van net 6 weken oud? Het lijkt alsof mensen dat vreemd vinden namelijk. Alsof ie niet alert genoeg is en suffig is oid. Misschien vul ik dit onterecht in voor anderen. Ok dit wilde ik even kwijt ookal slaat het misschien nergens op
</p><p>Verder merk ik dat ik veel onzekerder ben geworden nu ik moeder ben. Doe ik alles wel goed qua verzorging en sta ik niet voor schut bij anderen omdat ik verstrooid overkom als nieuwe moeder omdat ik weer luiers ben vergeten thuis etc. Ik twijfel aan alles. Ook zo bang dat er iets met hem gebeurd. Ik loop continu met mijn hoofd alleen maar bij hem. Het echte leven gaat langs me heen, ook voel ik me best vaak somber en stikonzeker over van alles en nog wat. Mijn hoofd wilt niet landen ofzo. Ok ik weet niet wat precies ik wil mededelen maar ik wilde even vertellen wat me de laatste 6 weken bezig houdt. Ik wilde op dit forum even mijn hart luchten maar boven alles...ik ben superblij met mijn kleine man maar voel me vaak gewoon mezelf niet, dan voel ik me raar. Ik zit dan continu met gedachtes en twijfels. Is dit raar</p><p> </p>