Baby 6 weken slaapt door

<p>Hallo mamas,</p><p>mijn dochter van 6 weken wil in de nacht niet wakker worden om gevoed te worden. We hebben alles geprobeerd maar dit lukt niet. Ze is 5 kilo. Hebben jullie hier ervaring mee? En is het erg als ze gewoon doorslaapt? ( van 23:00 uur tot 5:00 uur , ze krijgt borstvoeding)</p>

Geen probleem volgens mij, deed onze dochter ook zo snel. Als ze honger heeft meldt ze zich wel en het gewicht is top. Lekker genieten van je nachtrust dus! ;)

JoanB schreef:Geen probleem volgens mij, deed onze dochter ook zo snel. Als ze honger heeft meldt ze zich wel en het gewicht is top. Lekker genieten van je nachtrust dus! ?

Fijn om te horen dat er meer mensen dit hebben gehad ?. ik ben een beetje overbezorgd. Bedankt voor je reactie

Je bedoelt het vast niet zo, maar dit is echt een klap in het gezicht van 99% van de andere ouders! :-D
Haha. Ik snap dat je bezorgd bent, maar als je kleine gewoon vrolijk is, goed eet en goed groeit.. prijs jezelf dan gelukkig!
En er komt vast een periode dat jullie er wel een paar keer per nacht uitmoeten, dus geniet van je nachtrust! ;-)

[quote quote=10536052]Lekker van genieten. Zolang ze genoeg aankomen is er niks aan de hand. Mijn jongste sliep ook snel door.[/quote]

Ik vind het lastig omdat ik dan niet weet of ze indd genoeg aankomt of niet. Ik heb thuis een weegschaal en weeg haar af en toe. We gaan morgen dan voor het eerst naar CB. Ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen.

Hier sliep zoon na 4 weken door. Toen hij 6 weken was maakte hij nachten van 22.00 tot 07.00. Heb ik bij dochter veel aan terug moeten denken. Die sliep het 1e jaar niet door.
Ze melden zichzelf wel. 

Heerlijk!! lekker laten slapen! Hier ben ik blij als hij komt om 0430! haha :) komt regelmatig voor maar 04uur ook

Terug
Bovenaan