Baby 6 weken slaapt door

Ik heb volgens mij niets verkeerds gezegd of wel? Heb alleen maar een vraag gesteld. Ik snap niet waarom mijn vraag een klap is in het gezicht van andere ouders.

Volgens mij bedoelde Billie het niet zo, eerder gekscherend (zie de smiley) omdat de meeste ouders een moord zouden doen voor een kindje wat met 6 weken doorslaapt.

Hai, mijn dochter sliep ook zo snel de nachten door. Ik heb me daar ook zorgen om gemaakt destijds. Wij kregen het advies van het consultatiebureau haar echt wakker te maken tot ze meer dan 4,5 kilo woog. Dit ivm glucosespiegel die ze dan nog niet stabiel kon houden. Geniet er lekker van!!!

Lekker he! Wij hadden dit ook.
En oh oh wat heb ik me zorgen gemaakt….en wat een heisa om haar wakker te maken/krijgen. Waar mensen moeite doen om hun baby stil te krijgen, stonden wij liedjes te zingen met het licht aan midden in de nacht om haar wakker te maken. Pfff. Maar zoals alle reacties al zeggen: als het goed gaat, lekker laten slapen! Niks aan de hand. Overdag en ‘s avonds lekker drinken en de nachten slapen met z’n allen. Geniet ervan ?

Onze dochter inmiddels 5 maanden. Sliep ook al vrij snel door in de nacht, ronde de 7/ 8 weken van 23.00u tot wel 8.00u. Dan moesten we haar vaak wakker maken voor de 1e fles. In mijn verlof tijd bleef ik dan ook lekker tot 8.00u liggen.
Nu inmiddels alweer tijdje aan het werk en ze slaapt nu sinds 3 weken goed door van 20.00u tot 7.00u ook dan moeten we haar vaak wakker maken.

Geniet ervan!!! Mijn zoontje sliep ook zo snel door.. daarentegen kan ik de nachten van mn dochtertje dat ze doorslaapt op 1 hand tellen en die is inmiddels 10 maanden..

Als ze goed groeien en tevreden wakker worden is het geen probleem. Die van mij sliep toen al van 20-7 en mijn tweede sliep ook al 6-8 uur achter elkaar (doet hij inmiddels vaker niet dan wel haha) Dus lekker van genieten

Terug
Bovenaan