<p>Hallo lieve mamas,</p><p>Ik heb jullie mening heel hard nodig, want ik heb er een beetje een zooitje van gemaakt!</p><p>Mijn zoontje van 6 weken slaapt elk moment van de dag en nacht ergens anders, en ik begin nu te denken dat dit misschien niet zo handig is, zeker savonds loopt het niet lekker. </p><p>Hij gaat namelijk na de fles van 19:00 naar zijn eigen bedje in zijn eigen kamer op zijn buikje slapen.</p><p>Dan leg ik hem na de laatste voeding tegelijk met ons in zijn wiegje naast mijn bed op zijn rug/zij.</p><p>En na de nacht voeding slaapt hij met mij verder op de bank op mijn buik tot sochtends. (omdat hij na de Nachtvoeding nog weigert in het wiegje te gaan)</p><p>Dus ik zit een beetje in de knoop, met waar hij nou structureel moet slapen, of hij op zijn buik of rug moet.</p><p>Kijk hij slaapt op zijn buik duidelijk beter, maar voor de nacht vind ik het dan weer eng omdat ik dan zelf ook ga slapen en het niet in de gaten kan houden op de camera van de babyfoon.</p><p>Maar ik merk dat hij heet steeds minder begint te pikken als ik hem nog op zijn rug weg leg, ook zijn handen zitten hem dan enorm in de weg en zijn scheetjes ook. </p><p>Wat is jullie advies voor de loop van deze avond/nacht?</p><p>De reden dat hij snachts met mij op de bank slaap is ook omdat ik daar nog wel van geniet, het is de laatste, en hij is nog zo klein, ik wil het eigelijk nog even koesteren hihihi maarja het is wel gevaarlijk. </p><p>Nou ik kom er niet uit... Ik hoor graag jullie mening.. ?</p><p> </p>