Ons kleintje slaapt ook wel op wisselende plekken. Ze wordt zondag 2 weken. Als wij moeten slapen slaapt ze in haar wiegje bij ons op de kamer. Soms wil ze daar niet in, is ze te onrustig. Wij hebben uitgevonden dat het werkt om de wiegje voor te verwarmen met een kruik. Heeft ze niet nodig voor de warmte, maar dan gaat ze wel lekkerder liggen. Overdag beneden doet ze ook wel slaapjes in de wandelwagen. Of ze doet een dutje bij een van ons. Ze is wat eerder gehaald, en soms wil ze gewoon bij een van ons zijn, en lekker relaxen. Dat vind ik echt helemaal prima. En geniet ik dan zelf ook ontzettend van. Ook al kan je zelf even iets minder doen. Als ze in de avond te onrustig is, neemt een van ons haar, en blijft wakker, de ander gaat vast slapen. Gelukkig helpt mijn man daar ook ontzettend goed bij, want het kan best vermoeiend zijn, als je zelf ook moe bent.
Ze zeggen wel altijd dat regelmaat goed is. Dus daar zou ik zeker als je kleintje niet graag wilt wel je best voor doen. Dan wordt dat makkelijker. Maar als jij en je kleintje genieten van een dutje op je buik zou ik dat nog lekker een poosje doen.
Ze zeggen wel altijd dat regelmaat goed is. Dus daar zou ik zeker als je kleintje niet graag wilt wel je best voor doen. Dan wordt dat makkelijker. Maar als jij en je kleintje genieten van een dutje op je buik zou ik dat nog lekker een poosje doen.