<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn zoontje K. is bijna 7 maanden oud. Het is een actief, vaak vrolijk mannetje dat zich goed ontwikkelt.</p><p>Over een ding maak ik me echter zorgen. Al vrijwel direct vanaf zijn geboorte is K. erg luidruchtig. Hij kan echt enorm schreeuwen, soms zomaar - waarschijnlijk om zijn stembanden te testen - maar ook regelmatig omdat hij boos en ongeduldig is.</p><p>Als hij bijvoorbeeld zijn fles ziet maar nog niet krijgt (omdat ik hem nog aan het bereiden ben) schreeuwt hij oorverdovend. Dit doet hij ook als hij geen zin heeft om in zijn stoel of maxicosi gezet te worden, als zijn eten in zijn vuist ‘verstopt’ zit of als hij tegen zijn zin in zijn box of op de grond wordt gelegd. Dit doet hij echt al een aantal maanden. Het is dus geen sprongetje. </p><p>Ik snap dat kinderen ongeduldig kunnen zijn. En dat ze herrie kunnen maken. Maar ik vind zijn geschreeuw extreem. Ik hoop vooral op wat bevestiging dat K. niet de enige baby is die op deze leeftijd al zo van zich laat horen. Dus ik ben benieuwd: herkent iemand mijn verhaal?</p><p>Lou</p>