Baby 7 maanden schreeuwt

Hoi
Hier ook een meid die zich graag laat horen  in het begin zo ronde 5 maanden reageerde ik er elke keer op ssst mag wel wat zachter enz. Maar na een poos deed ze t steeds meer om aandacht ben ik het toch echt gaan negeren als ik wist dat er niks aan de hand was en zodra ze zachter deed veel complimenten gegeven en aandacht en ze doet het nu alleen nog als papa in de buurt is ? en ze word zelfs vaak stil als ik zeg dat ik voor haar een fles ga maken ze is nu bijna 9 maanden

Hoi, ons mannetje van bijna 8 maanden gaat regelmatig door de geluidsbarrière ? Hij gilt meestal omdat iets hem niet zint. Huilen is ook heel anders, dit is echt gillen. Als ie bijvoorbeeld op z'n eten moet wachten of niet op z'n buik mag bij het verschonen kan ie compleet uit z'n dak gaan. Maar ook als iets heel erg leuk is gilt ie graag. Gelukkig is het meestal kort maar krachtig. Hij is verder druk, beweeglijk en vrolijk, dus het gillen past wel bij z'n karaktertje ? Ga ervan uit dat ie er op een gegeven moment mee stopt ?

Bedankt voor jullie reacties. Echt een geruststelling dat er meer baby’s zijn die zo gillen, en vooral dat jullie je er geen zorgen om maken. 
Dat uit z’n dak gaan bij het verschonen herken ik ook... Pff, dat gegil gaat door merg en been! 
Ik moet zeggen dat ik nu al heel anders naar K.’s gedrag kijk. Goede tip om het te negeren, ik ga eens proberen of dat werkt. Hij komt inderdaad op de leeftijd dat hij doorkrijgt dat dit gegil iets oplevert. Hopelijk is het een tijdelijk iets! 

Hi Lou L
In de hoop dat je mijn reactie nog leest: hoe is het nu met je zoontje? Hoe gaat het met het schreeuwen? Mijn zoontje van bijna 10 maanden doet dit namelijk ook héel erg en ook begin me af en toe wel een beetje zorgen te maken! 
Groetjes 

Terug
Bovenaan