Baby 7 weken en veel huilen en snel honger

Hier precies het zelfde gehad! Cb heeft mij toen flessen laten verhogen en verhogen. uiteindelijk had ik een overvoed mannetje dankzij het cb.
Via de huisarts met spoed doorgestuurd naar de kinderarts. Die zag al gelijk dat het verborgen reflux had. Maar dacht ook aan koemelkallergie, omdat dit in de familie al voorkomt. We zijn eerst begonnen met de pepti omdat ze liever geen medicatie geven voor de reflux. Hij werd iets rustiger maar bleef heel veel huilen! Uiteindelijk is hij opgenomen in het ziekenhuis omdat hij ook zwaar oververmoeid was. Na een week in het ziekenhuis gestart met medicijnen voor de reflux en sindsdien een heel ander kind! 
Hij vraagt inderdaad veel om voeding omdat hij het zuur weg wilt drinken. Dat hebben wij zelf ook. Als we maagzuur hebben wil je het wegdrinken. 
Wacht niet te lang met hulp inschakelen via huisarts of kinderarts. Ik heb bij mijn kleine man te lang gewacht waardoor hij is opgenomen omdat hij gewoon zwaar oververmoeid was.  
Inbakeren in een pacco zak is trouwens ook heel fijn om rust te vinden, dat heeft onze kleine man enorm geholpen! 
Ik hoop dat je iets hebt aan alle adviezen!
 
Bedankt voor jullie adviezen. 
Wat ik vreemd vind is dat onze dochter 's nachts wel heel goed slaapt daardoor ga ik twijfelen.
We kijken het nog even aan (zijn net een paar dagen omhoog met de voeding) geen verbetering dan gaan we zeker naar de huisarts.
Bedankt! 
 
Terug
Bovenaan