Baby (7m) slaapt niet meer in draagzak

Super knap dat het 7 maanden gelukt is. Dochter heeft ook nooit in kinderwagen of auto geslapen. Hopelijk laat ie over een maandje het derde slaapje vallen. Dat geef iets meer flexibiliteit, maar hoort er denk ik ook beetje bij. Lastig misschien voor je dochter, in de wakkertijd van je zoontje er maar steeds lekker eropuit.

Die kleintjes hebben wel baat bij hun slaapjes in een rustige omgeving. Je bent inderdaad gebonden maar buiten die slaapjes om kun je nog prima op pad. Ik neem inderdaad vaak een slaaptentje mee. Die laat ik dan in de auto liggen zodat die kleine overal even kan slapen. Bij mijn zus, ouders en schoonouders staat een ledikant waar ik de kleine altijd weg kan leggen. Zo kan ik toch langer ergens blijven en die kleine slaapt overal omdat hij dit ook gewend is denk ik.

Bedankt voor jullie reacties!! En fijn om te weten dat ik niet de enige ben hiermee :) Vorige week waren we op vakantie, waar we dus ook wel eens een (half) dagje weg wilden en dat viel dus een beetje tegen ineens ;)
Ik denk dat we er ons inderdaad maar bij neer moeten leggen. Het is tijdelijk, moet ik maar bedenken. Vrienden en familie wonen iets verder, waardoor het altijd moeilijk is om in de wakkertijd even op bezoek te gaan en soms te lang om hem daar te laten slapen. Maar misschien moet ik me daar wat meer op instellen. Zal ook eens kijken voor zo'n tentje!

Terug
Bovenaan