<p>Hey,</p><p>Ik heb een zoontje (8,5 mnd) dat zich fysiek snel ontwikkelt. Sinds vorige week is hij begonnen met lopen aan een tafel/bank/stoel en nu vandaag ook echt losse stapjes (van bank naar de box hoor, dichtbij elkaar). Nu zei een vriendin van mij net dat dit echt niet goed is en hij daar nog te jong voor is, dat dit slecht kan zijn voor zijn groei enzo. En nu ben ik toch een beetje bang geworden (/gemaakt).</p><p>Sinds het begin is hij al heel erg gefocust op het staan en lopen. Klinkt overdreven, maar dat gevoel heb ik de hele tijd al gehad (altijd op schoot staan, als we hem rechtop zetten op de bank een brede lach, lopende beweging maken als we zijn handjes vast hadden al met 4 maanden, gewoon echt een focus daarop). We hebben dit ook altijd gestimuleerd, maar echt niet op een overdreven manier (meer omdat zijn interesse daar gewoon heen leek te gaan en we dat leuk vonden om te zien). </p><p>Maar goed lang verhaal kort.. weet iemand of het echt 'slecht' is of zegt die vriendin van mij maar wat? Zij is fysiotherapeute, vandaar dat ik het wat serieus neem. Maar weet ook niet zo goed hoe ik dit kan veranderen.</p>