<p>Hoi allemaal,</p><p>We hebben een prachtig zoontje van 8 weken; kleine Jip
</p><p>Ik maak me wel zorgen om het volgende:</p><p>Als Jip wakker is, is hij altijd maar heel kort gezellig. Hij drinkt bijvoorbeeld goed zijn fles leeg, zit heel kort (paar minuten) bij ons en kijkt rustig om zich heen en gaat dan al huilen. Ik zou het zo fijn vinden als hij soms ook gewoon wakker is en niet huilt. Ook in de box leggen na de voeding met box mobile aan, kan maximaal 5 minuten, maar meestal niet eens..dan gaat hij huilen. In de draagzak is hij wel stil (na even heen en weer lopen, eerst wel huilen), en in de auto en kinderwagen ook meestal wel. Maar ik zou zo graag willen dat ik een flesje kan geven en dat ik hem na de fles nog even lekker kan knuffelen, of dat hij gewoon lief om zich heen kijkt.</p><p>Wat denken jullie? Of ben ik te ongeduldig en is hij gewoon erg klein?</p><p>Lieve groet, Colinda</p><p>p.s. Jip slaapt goed in de nacht, in zijn eigen bed (en eigen kamer), flessen drinkt hij goed leeg (5 x 150 cc water met 5 scheppen). Overdag wil hij niet in bed slapen en slaapt hij alleen in de draagzak (en soms kort in de auto of wagen)</p>