Baby 8 weken nooit gezellig als hij wakker is

Het past ook gewoon bij de leeftijd. Met 8 weken zijn ze niet het makkelijkst. Het slapen in bed ging bij mijn kindjes vanaf die leeftijd steeds beter, daarvoor mijn dochtertje ook alleen in de draagdoek. En iedere week ook een minuutje langer tevreden in de box.

Ik denk ook dat de box echt nog niet leuk is voor een baby van 8 weken. Ze willen gewoon nog lekker bij mama liggen, beetje op de arm rondlopen en dingetjes bekijken etc.. 
Als ik je verhaal zo lees denk ik ook dat je baby misschien wel erg vermoeid is. Dit maak ik op uit slaapjes alleen in draagdoek en de auto, dat zullen vast niet hele lange slaapjes zijn.. of misschien heb ik dat mis hoor. Ik zou me daar vooral op richten als je een meer tevreden baby wil, kijken of je het overdag slapen in bedje toch kan opbouwen. 
En verder wil ik zeggen dat het echt veel leuker wordt. Ze maken steeds meer contact, gaan je meer herkennen, lachen, na doen etc.. even geduld hebben dus! :)

Je kan goed aan het huiltje merken of het reflux is of krampjes .
Mijn zoontje  krijste het uit  en overstrekte zichzelf. Dus duidelijk krampen . Ook liet die veel scheten. 
Huilt jou zoontje gewoon  zonder dat je ziet dar die pijn  heeft dan is het denk ik dat  die graag bij  jou is. 
Zie je wel dat die pijn  heeft zou je her eens met het cb of dokter kunnen overleggen 

Heel herkenbaar, mijn beide zoontjes sliepen pas na het 'vierde' trimester overdag in hun eigen bedje: https://youtu.be/crdQy8zliZw
Kijk even naar de wakker tijd van je kindje, waarschijnlijk is je kleintje al snel moe na zijn voeding en wil hij weer snel slapen . Hij is nog zo jong, het langer gezellig wakker zijn komt vanzelf. 

Terug
Bovenaan