Baby 9 maanden slaapt niet door!

Hallo Allemaal'

Mijn dochtertje is nu ruim 9 maanden en slaapt nog steeds niet door.
Volgens mijn heb ik best een goed Ritme voor haar maar het werkt niet.
Dit is haar ritme

06.00 flesje 180/6 Drinkt ze niet altijt op
09.00 bordje pap bambix licht volkoren
10.30- 11.30 slapen
12.00 2 boterhammen
13.00- 15.00 slapen
15.00 fruithapje 200gr
17.00 groente + toetje
19.00 in bad/douche
19.30 naar bed met fles avondpapje die drinkt ze niet of heel weinig
dan komt ze om 00.00 voor der fles dan drinkt ze hem wel en dan om 00.6 uur weer wakker

Misschien kunnen jullie een tip geven of zien jullie iets wat ik niet zie.
Dit gaat zo sinds een week daarvoor kwam ze ook nog om 15.00.
Zit er vaak aan te denken haar te laten huilen maar vind het zo rot omdat ik zoiets heb als ze komt zal ze het wel nodig hebben probeer wel eerst speen maar vaak wil ze die dan niet.

Groetjes Deborah

 
Hoi Deborah

Krijgt ze alleen 's ochtends en 's avonds melk of drinkt ze tussendoor nog iets? Het zou kunnen dat ze alsnog honger heeft omdat ze der avondpap niet drinkt. Onze dochter is een heel slechte drinker en drinkt ook der melk niet. Wat je zou kunnen proberen is in plaats van in de ochtend de melk die ze niet drinkt een papfles (of van het lepeltje als dat wel gaat) van te maken en dan om 9 uur fruit. En 's middags een koekje, liga in sap, rijstewafel of ander tussendoortje. Drinken zet je een fles neer en steeds wat slokjes. Bij de boterhammen ook nog een fles. In plaats van melk kan je ook thee, water of diksap proberen. Of een beker melk vervangen door yoghurt (kregen wij als tip van CB)Op die manier krijgt ze meer eten waardoor ze ;s nachts misschien doorslaapt. Succes ermee.

Groetjes Mariska
 
Hoi Mariska

Bedankt voor je reactie.
Marissa krijgt de hele dag door drinken en ze drinkt redelijk goed ze krijgt meestal rosevicee sap dat vind ze heerlijk ook staat er s'nachts water in het hoekje van haar bed.
Melkflessen drinkt ze eigenlijk niet zoveel meer.
En ja ze krijgt ook regelmatig een halve liga niet elke dag.

In ieder geval heel erg bedankt.

Groetjes Deborah
 
Ik zou dit proberen

6:00 uur wakker= nog even bij mama in bed
6:30-7:00 uur ontbijt pap
10:00 uur fruit of een koekje met wat drinken
12:00 uur lunch met fles
15:00 uur fruit of koekje met wat drinken
17:00 groente met toetje
19:30 uur fles melk

En dan die late fles proberen een uurtje naar voren te halen, proberen hem op 22:30 te krijgen, voor jullie zelf ook een wat normale tijd. Die late fles zou ik dan juist pap geven, zodat ze voor de nacht vol zit.
 
Hoi Deborah,

wat Reisa je schrijft zal ik je ook adviseren. het is belangrijk dat ze genoeg drinken, maar het kan soms ook te veel zijn aan sap. waardoor ze haar eten niet wil. ik zal je adviseren er rekening mee te houden dat ze wel de melk drinkt daar zit voeding in en in de sap niet.

succes en ik hoor graag van je hoe ze het doet!

liefs,
 
mijn jongste sliep met 9 maanden ook nog niet door. heeeeeel vermoeiend. weet hoe je je voelt :)
maar tis echt waar: eens gaan ze doorslapen!!!

ze krijgt haar papfles in haar bed?
of begrijp ik dat verkeerd?
dat zou ik dan nl veranderen. fles op mama haar arm laten drinken en dan naar bed. dan is de kans groter dat ze meer drinkt.
wat is de reden dat ze hem niet drinkt? valt ze in slaap of gaat ze huilen of ermee spelen?
en heb je al geprobeerd dat als ze snachts kom, je haar een speen geef ipv een fles? nachtfles heeft ze nl niet meer nodig, die kan volledig weg. (dmv afbouwen zoals hierboven ook al werd gezegd. eerst om half 11, als dat goed gaat om half 10 enz net zo lang totdat je hem helemaal weg kan laten)

liefs, do
 
mijn zoontje van 9 maanden.

krijgt om 6.00 a 6:30 fles 210
9:30 fruit
slaapje 1.5uur
11.30 2 sneeen brood, met water beetje diksap
14.30 danoontje en soepstengel
slaapje1.5 uur
17:00 groentehap
19:00 pyamapapje 210

tussendoor water, als ze dorst hebben drinken ze ook wel water. het is wat je ze aan leert. Verteld het CB

dan slaapt hij door tot 6 a 6:30
soms eerder, ligt eraan als hij de avondfles goed heeft leeg gedronken.
 
Hallo

Ons dochtertje van 9 maanden slaapt nog steeds niet door. Ze word z'n 4 tot 5 keer wakker het snachts,,meestal slaapt ze verder als ik haar de speen geef en even bij me pak tot dat ze is gekalmeerd..maar vaak ook niet..dan wilt ze alleen bij mij zijn.. iemand tips of iets? Dankjewel
 
Terug
Bovenaan