Baby 9 maanden slaapt niet door!

Ik probeer met mijn zoontje van negen maanden sinds kort te laten huilen wanneer hij in de nacht wakker wordt. Eerst rende ik er bij ieder geluidje naartoe om zijn speen te geven. Nu blijkt dat eigenlijk niet nodig en heeft hij door dat hij met wat snikken geen aandacht krijgt. Ook met inslapen heb ik hem twee keer laten huilen en dat geeft nu geen enkel probleem meer. Soms is hij wel helemaal over zijn toeren 's nachts en kan ik hem niet laten huilen. Dan ga ik hem troosten. Voorheen gaf ik hem melk, maar ze hebben echt geen nachtvoeding meer nodig. Ik heb afgebouwd door met water aan te lengen. Eerst 180 water met 5 scheppen, daarna 150 met vier scheppen enz. Dus nu 's nachts alleen maar troosten als hij echt langer dan tien minuten krijst.
 
Het is vast niet wat je wil horen, maar een baby van 9 maanden die nog niet doorslaapt is heel normaal. Niks om je zorgen over te maken, gewoon normaal babygedrag. En als ik jouw verhaal lees dan is het alleen een voeding om 0.00 en dan slapen tot 6.00? Dat is echt netjes hoor voor een baby van 9 maanden!
 
Ik vind eerlijk gezegd niet zo gek dat wen baby van 9 mnd nog niet door slaapt. Ik heb zelf 4 kids waarvan er 1 rond de 4 mnd doorsliep en de andere 3 pas ruim na het jaar. Je kunt er vaak gewoon niks aan doen. Gewoon lekker je kindje volgen en doorslapen komt vanzelf wel.
 
Terug
Bovenaan