Baby aan de buitenkant voelen bewegen.

glitterblondie

New member
Hallo Allemaal,

Ik ben nu 20, 5 zwanger en had vanochtend voor het eerst toen ik nog in bed lag het idee dat ik mijn buik voelde bewegen en ja hoor ik kon de baby duidelijk aan de buitenkant voelen bewegen.
Helaas was mijn vriend aan het werk,was ook leuk geweest als hij erbij was geweest maar het zal nu wel vaker voor gaan voorkomen.
Nog meer mom's-to-be die al iets aan de buitenkant voelen?

Succes iedereen met de volgende helft van de zwangerschap:)en vooral proberen veel te genieten.
 
telkens wanneer ik het zie of voel dan is manlief er niet :S. We hebben een super rustige knul dus de momenten zijn schaars. Maar goed nog tijd genoeg om echt tonnetje rond te worden en geboks en geschop te zien en te voelen!
 
Hier nu 21 week maar nog niet aan buitenkant gevoeld....wel duidelijk aan de binnenkant...weet soms niet wat ze allemaal doet daarbinnen...koppeltje duikelen ofzo ;)) wel weer lekker van genieten hoor....
jammer he dat de mannen er dan net niet zijn...
lekker van genieten meid
 
Ik ben nu 20 wkn 1dag en voel de kleine wel van buiten bewegen. Steeds ook wat duidelijker.
Elke keer als ik lach reageert die kleine er ook op. Dus toen mijn vriend en ik ineens in de lach schoten op de bank van een film voelden we de kleine ook duidelijk mee bewegen. Dus hier wat meer lachtherapie hahaha.
We zien mijn buik nog niet bewegen maar de schopjes voelen we wel duidelijk.
 
Ik ben van augustus forum en dus 'pas' 16 weken. Ik denk dat ik er nog wel een poosje op moet wachten voor ik de kleine ga voelen. Mn placenta ligt, net als bij de 1e aan de voorkant. Bij de eerste voelde ik het pas met 22-23 weken! Ik moet nog ff geduld hebben dus.
Heerlijk hoor als de kleine ook gezellig aanwexzig is!!
 
wat super dat je de kleine al van de buiten kant kan voelen.
ik ben zelf 19 weken zwanger en ik voel de kleine nog helemaal niet.
dit maakt wel eens onzeker maar vorige week bij de verloskundege geweest daar het harte horen kloppen dus ik weet dat er een kleine in mijn buik.
 
heej wat leuk!Hoop dat je vriend ook snel kan voelen:)
Ik voelde de baby ook op 20.5 weken, was eerst bang het niet te herkennen maar het gevoel is niet te missen!

Mijn man voelde de baby een weekje later pas, ik dacht zelf dat het zo duidelijk was dat het aan de buitenkant te voelen moest zijn maar dat was toen nog niet.

 
Van binnen voel ik de baby al vanaf 14 weken, maar vanaf buiten zal wel even duren. Mijn placenta ligt precies in t midden aan de voorkant...beweeglijk meisje die gelukkig ook veel naast de placenta te voelen is, haha blijf t grappig vinden dat gekriebel..
 
Terug
Bovenaan