Baby aan me vast geplakt

<p>Ons zoontje van ruim een week lijkt aan ons vast geplakt te zijn. Zodra we hem in de box of bedje leggen begint die te huilen. In onze armen is hij rustig en slaapt hij. Wanneer hij huilt en we pakken hem op is het ook meteen goed.</p><p>Wat moeten we hiermee?</p>

Lijkt alsof hij erg veel geborgenheid zoekt.. lekker aan toe geven zou ik zeggen. Hijs nog maar net uit je veilige buik. ? misschien een draagdoek een optie? Dan heb je toch je handen vrij en kun je wat doen. Iig overdag.

Lijkt alsof hij erg veel geborgenheid zoekt.. lekker aan toe geven zou ik zeggen. Hijs nog maar net uit je veilige buik. ? misschien een draagdoek een optie? Dan heb je toch je handen vrij en kun je wat doen. Iig overdag.

[quote quote=10195321]Lijkt alsof hij erg veel geborgenheid zoekt.. lekker aan toe geven zou ik zeggen. Hijs nog maar net uit je veilige buik. ? misschien een draagdoek een optie? Dan heb je toch je handen vrij en kun je wat doen. Iig overdag.[/quote]
Haha ja, alleen ben ik "bang" dat hij er aan went om steeds bij ons gepakt te worden als hij huilt. En we daar dadelijk niet meer vanaf komen.

Lekker bij je houden en aan toegeven. Hij is nog maar net op de wereld en heeft jou geborgenheid nog heel hard nodig. Zal vanzelf minder worden maar kan wel aantal weken duren. Dus dan is een draagdoek/draagzak een goeie optie zodat je ook nog wat kan doen. 

Hij is net een week geboren, die zoekt naar geborgenheid en herkenbare geuren. Lekker bij je nemen en een draagdoek kopen. 9 maanden in de buik, 9 maanden op de buik. Dus wen er maar aan. 

Terug
Bovenaan