baby al anderhalve dag amper of niet gevoeld

Hallo,

Gister heb ik de baby de hele dag niet gevoeld, en vandaag ook niet, heel zachtjes. Normaal voel ik veel vaker en harder.
VK zei dat het kan horen bij indalen, iemand hier ervaring mee? Of beter even checken?
Ik ben 33 weken
 
wat ik deed als ik ongerust werd rond dat
dan duwde ik heel voorzichtig met de binnenkant van mijn handen aan de zijkanten van mijn buik
beide handen ieder aan de zijkant van je buik houden je voelt hoe je baby ligt en dan heel zachtjes heen en weer duwen van hand naar de andere hand
zo maakte ik dan de baby wakker hihi en bij mij bewoog de kleine uk dan ook weer was wel gelijk boos aangezien ik der wakker maakte maar ik was weer gerustgestelt

en anders zou ik toch de VK bellen en toch vragen of je het hartje mag horen
 
mijn verloskundige zei dat ik even een glas ijskoud water moest drinken, meestal reageren ze daar op. Maar bij twijfel natuurlijk altijd even heengaan, als je dan t hartje hoort zul je het ineens ook vaak weer voelen, als je er spanning om hebt voel je het ook minder. Ik had het met 27 weken, schijnt vaker voor te komen hoor.
Hopelijk alles goed.
xxx
 
Bedankt! Ik heb idd gebeld, en op dat moment begon ie eindelijk weer wat te bewegen..! Schijnt toch te horen bij indalen, en als de beeb groter wordt.Dat je m minder voelt.
 
Terug
Bovenaan