baby al anderhalve dag amper of niet gevoeld

Ga nu in en uit het ziekenhuis, wegens weinig voelen.... En ze vragen me vast niet voor niks om steeds terug te komen. Dus ik zeg:

CHECKEN!!!!

Dat heb je dus gedaan, maar als je het nog eens niet vertrouwd, vraag eens om een CTG. Dat kan je helemaal gerust stellen.
 
ik ben ook al eens geweest omdat ik het niet voelde... hartje bij vk gehoord. maar wel voor de zekerheid nog doorgestuurd naar zh voor ctg en echo....

Dat heeft me pas echt gerustgesteld... je kunt het beter te vaak laten controleren.... dan niet...

 
ABSOLUUT NIET TWIJFELEN MAAR ZOVEEL MOGELIJK LATEN CONTROLEREN!!

Ik krijg helemaal kippevel als ik je stukje lees....
Ben zelf mijn kind verloren met 36 weken zwangerschap....voelde hem ook weinig, hartje klonk goed, maar mocht voor controle naar het ziekenhuis....niet gedaan en daar heb ik de hoogst mogelijke prijs voor betaald!!
De vk had het ook over ingedaald..bla, bla, bla en achteraf......

Bij twijfel, altijd voor de controle gaan!!!!
Dat had mijn kleintje kunnen redden..
 
DWH, wat ontzettend verdrietig voor je!

Ik voelde de afgelopen dagen ook beduidend minder, maar wilde geen ongeruste zeur zijn en dacht; ik wacht wel ff af en woensdag moet ik toch naar het ziekenhuis. Tot ik vanochtend jou reactie las. Heb direct het ZH gebeld en kon direct komen. Gelukkig is alles helemaal goed! ik kreeg direct te horen dat ik voortaan geen dagen moet wachten, maar direct moet bellen als ik ongerust ben of als ik de baby een dag niet goed voel.

DWH, als ik jou reactie vanochtend niet had gelezen hd ik waarschijnlijk nu nog steeds zitten dubben!
Dus bedankt!
Judith
 
Terug
Bovenaan