Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik werk ook thuis en onze kleine gaat 1x per week naar het kdv en wij hebben allebei 1 dag met onze dochter (van inmiddels 7 maanden).
wat ik herken is het 'erbij willen zijn', maar dat komt bij mij meer door het feit dat ik m'n dochtertje gewoon heel erg mis als ze niet bij me is haha..
Ook mijn vriend gaat af en toe alleen met z'n dochter op pad en eerlijk gezegd juich ik dat alleen maar toe. Hoe goed is dat voor hun band samen en ik vind het stoer dat hij het allemaal maar doet. Vaak spiek ik even mee als hij de tas in pakt en stop ik de missende zaken er stiekum bij. Wat ik wel altijd even check is hoe het zit met voeding, ook omdat ik nog borstvoeding geef. Dan voed ik liever nog even voordat ze de deur uit gaan.
Maar verder: lekker gaan en geniet van die bijzondere momenten alleen met je kind! Af en toe lastig voor mij, maar los laten hoort er nou eenmaal ook bij