Baby & huisdieren

Zo dit is Mn 3de bericht hahaha sorry daarvoor 
die ballonnen overal in leggen waar je niet wilt dat je katten in gaan liggen is echt het beste om te doen zodra je bijsmeren dicht maakt of dingen gaat bedekken word het alleen maar interessanter juist nu de kleine er nog niet is alles open houden maar dan wel met opgeblazen ballonnen overal in 
echt ze schrikken zich lam als zo een ballon knapt en tegen de tijd dat de kleine er is zijn ze er volledig op uit gekeken

Katten mogen sowieso niet op de slaapkamer. We hebben een gelijkvloers woning. We zetten inderdaad alles vantevoren al neer zodat ze kunnen wennen en zodat we ze kunnen aanleren dat ze niet in de box mogen bijvoorbeeld. Zelf hebben ze allemaal hun eigen vaste plekje dus dat komt wel goed. Aandacht zullen ze ook niet tekort krijgen want ik ben gek op ze.
Tuurlijk is een baby lekker warm, maar dat zijn wij ook en ze gaan bij ons ook niet op ons gezicht liggen! Ze komen niet eens op schoot. Ik vertrouw de beestjes wel en ik heb bovendien de kleine altijd in zicht. Ik ben nergens bang voor, nou mijn man nog overtuigen.

Wij hebben een hond. Nou springt die niet zomaar in een box natuurlijk, maar zal heus wel eens een lik in het gezichtje geven (maart uitgerekend) maar ik maak me er niet zo druk om.
Me hond eet geen gekke vieze dingen van straat. Is denk wel goed voor de antistofjes. 

Ik heb met pijn in mijn hart onze kat weg gedaan.
Mijn vader, man en schoonzus vonden het onverantwoord. Mijn schoonzus heeft nare ervaringen met haar dochters en de kat. Mijn man is bang dat onze kat ons zoontje zou gaan krabben of aanvallen en mijn vader vertelde vond het smerig dat de kat in de box zou komen en ons kind incl speelgoed onder de haren zou gaan zitten en hij het in zijn mondje zou doen.
Ik zeg eerlijk ik geef ze gelijk, maar het doet wel pijn :( 

Ik heb ook 2 katten en ben in januari uitgerekend. Ik wil ze juist vanaf het eerste moment dat de kleine er is, zoveel mogelijk erbij betrekken! Zo worden ze hopelijk niet jaloers en alkes wat niet mag, is heel interessant. Natuurlijk wel allemaal onder toezicht. Op de babykamer mogen ze alleen als wij er ook bij zijn. 
Ik zou mijn katten echt niet weg doen omdat er een kleine komt, dan moet de kleine al mega allergisch zijn. Huisdieren zijn geen wegwerp artikelen, ze horen ook bij het gezin! 

Wij hebben een hond. Hij mocht vanaf het begin overal bij. Hij lag in de eerste kraamweek bijvoorbeeld gewoon bij mij op de slaapkamer. Nooit weggestuurd omdat de baby er was. Jaloers is hij daardoor eigenlijk niet geweest. Wel altijd opgelet en hem nooit alleen gelaten met de baby. Het blijven dieren en je weet het nooit. Nu is onze dochter 3.5 en zijn ze de beste maatjes. Echt heel leuk! Ik zou ook nooit mijn dieren weg doen. (Tenzij er een allergie oid is. Dan wordt het natuurlijk een ander verhaal) Vind het een verrijking voor kinderen om huisdieren te hebben. 
Nu weer zwanger en in januari uitgerekend. Ga het op dezelfde manier doen met de hond. Hopelijk wordt hij met nr 2 ook zulke goede maatjes! 

Ik denk dat als jullie beiden er volledig achter staan, er vast geen problemen zullen ontstaan.
een vriendin van mij heeft helaas pech gehad met de kat van haar vriend. Die heeft hun baby gekrabd, zij heeft een diepe en lange litteken in haar gezicht hieraan overgehouden en haar oog net gemist. 

Terug
Bovenaan