<p>Ik ben even op zoek naar ervaringen! Ik ben op dit moment bijna op de helft van mijn zwangerschap en ik kijk uiteraard erg naar de komst van ons eerste kindje uit. Ik kan me alleen al een beetje zorgen maken over het volgende..</p><p>Wij hebben één kat (7 jaar, binnenkat, wonen op de zesde verdieping). Het is echt een enorm lief beestje en heeft nog nooit iemand gekrabd of vervelend gedaan. Echter heeft mijn kat heel weinig ervaring met jonge kinderen / een baby. Onze kat mag in onze slaapkamer, dit mag al 7 jaar dus die krijgen we er echt ook niet meer uit (dan gaat 'ie krabben aan de deuren of heel zielig miauwen). Mijn kat is nu de koning in huis maar er zal straks wel het één en ander veranderen. Zo willen we graag de baby in het begin bij ons in de slaapkamer, maar ik ben bang dat mijn kat dit ook reuze gezellig vindt en er bij gaat liggen als ik het niet in de gaten heb. </p><p>Ik ben dus even benieuwd naar jullie ervaring en of jullie nog tips hebben?! Was jullie kat misschien juist totaal niet geïnteresseerd of ging het juist gewoon prima samen?</p>