<p>Hallo, ik zit met een vraag. Onze dochter Lola is bijna 11 maanden. Maar blijft zich maar verslikken/stikken in grof eten. Brood hele kleine stukje dat gaat; maar te groot gaat ze kokhalzen en soms spugen, dit is hetzelfde met fruit en groenten. Ze eet overigens 2 stuks fruit gepureerd en avondeten eet ze ook goed; circa 100 gr groenten, 75 gr aardappels en 30 gr vlees. (Ik maak het zelf, pureer het fijn) ene dag wat minder dan andere dag. Maar zodra het te dik is of stukje gaat ze kokhalzen of spugen.. ik maak me er niet heel erg zorgen om elk kindje is anders, maar ik wil toch even aan de bel trekken en jullie verhalen eens horen. brood eet ze ong halve boterham soms meer per dag. Maar kleine stukjes.. We hebben al 1 dochter van 3 en die heeft zelfde opvoeding gehad, maar nergens last mee gehad. Wel wat langer gepureerd eten maar at wel normaal brood en soepstengels enzo. <br /><br /></p><p>ik vind vooral het stikken heel eng, soms blijft ze er zo in. </p><p>Alvast bedankt voor je tijd. Groetjes Vivian</p>