Baby (bijna) 11 maanden moeite met brood eten

Mocht ze zich weer eens lelijk verslikken, doe dan de "correcte" baby-heimlich. Zelf ook een keer moeten doen omdat mijn zoontje een stukje appel in zijn keel vast had zitten. Op deze pagina staat het goed uitgelegd:
https://www.24baby.nl/baby/veiligheid/verslikking-en-verstikking/#:~:text=Ga%20op%20het%20puntje%20van,de%20schouderbladen%20van%20je%20baby.
Dat is een effectievere manier, maar vooral ook minder stressvol voor jullie allemaal! Ik hoop dat het snel beter wordt!
 
Ja daar zat ik inderdaad ook aan. Te denken als dit zo blijft. De tip van om en om in wangzak werkt wel goed, heb t direct toegepast vanmorgen! 
heb je nog meer tips? 
heel erg bedankt! 
 
Pff vreselijk! Wist je hoe
Je moest handelen? Had je een cursus gedaan?
dankje daar ga ik naar kijken! 
indd ook keer bij onze eerste dochter gehad heb ik uit haar keel moeten plukken.... appels geven wij hier niet meer haha. 
maar ook omdat we iemand 'kennen' waar het wel echt mis bin is gegaan. Kindje is overleden aan verstikking in een appel. 
 
Je ergste nachtmerrie...
Je moet het wel echt de tijd geven en elke dag tijdens meerdere eetmomenten oefenen. Op die manier train je de spieren.
Dan komt het echt goed!
Sowieso dingen zoals druiven in de lengte doorsnijden zodat het niet meer dezelfde grootte heeft als de luchtpijp. Succes!
 
Terug
Bovenaan