Baby bijna gestikt vannacht door reflux

<p>Hallo, ben me vannacht doodgeschrokken. Ons zoontje geeft weleens mondje terug en een enkele keer heeft hij weleens last van reflux (op 1 hand te tellen dat hij gilde van de pijn gelukkig). Hij is nu 4,5 maand. Vannacht hoorde ik hem opeens stikken. GODZIJDANK ligt hij nog op onze kamer en niet beneden. Ik hield hem omhoog en hij schreeuwde het vervolgens uit. Hij heeft nog een half uur lopen slikken om het dikke spul weg te krijgen. Ik ben me echt doodgeschrokken.</p><p>Hij slaapt op zijn rug maar dat wil ik dus nu niet meer. Hebben kindjes minder last van reflux bij zij of buik liggen? Ik geef overigens borstvoeding.</p>

Ja hij lag tot een maandje geleden in een wieg (is ie nu uitgegroeid), die hadden wij ook altijd schuin staan. Mss dat het daarom nog niet eerder is gebeurd... nu ligt ie plat in zijn ledikant.

Ja hij lag tot een maandje geleden in een wieg (is ie nu uitgegroeid), die hadden wij ook altijd schuin staan. Mss dat het daarom nog niet eerder is gebeurd... nu ligt ie plat in zijn ledikant.

Onze dochter met refluxziekte slaapt heeel graag op haar zij. Ze is nu 9.5 maand, maar doet dat al sinds ze 2 maanden oud is. Ze blijft zelf goed op haar zij liggen, draait soms in de nacht terug op haar rug en dan moet ik haar ff een zetje geven zodat ze weer terug op dr zij ligt en dan slaapt ze weer verder.
Hopelijk vindt jouw kindje dat ook fijn! 

Je kan idd een handdoek onder het matras liggen voor ren schuin effect. Er bestaan ook zij lig kussens voor op een zijde te liggen dan kan een kindje niet terug op de rug draaien.
Lijkt me idd schrikken van afgelopen nacht!!

[quote quote=10324686]Onze dochter met refluxziekte slaapt heeel graag op haar zij. Ze is nu 9.5 maand, maar doet dat al sinds ze 2 maanden oud is. Ze blijft zelf goed op haar zij liggen, draait soms in de nacht terug op haar rug en dan moet ik haar ff een zetje geven zodat ze weer terug op dr zij ligt en dan slaapt ze weer verder. Hopelijk vindt jouw kindje dat ook fijn![/quote]
Tot nu toe geen succes nog, hij werd er heel boos van :) zelfde met op buik liggen. Geen idee of ik er dan goed aan doe, ik dacht van wel...

Terug
Bovenaan